loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ مهراب ظهر عاشورا,    قسم به روز عاشورا به حرمت علی مهراب,    اهنگ مهراب روز عاشورا نزدیکه,    اهنگ مهراب عاشورا نزدیکه,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 12963 چهارشنبه 19 دی 1397



,    دانلود اهنگ مهراب ظهر عاشورا
,    قسم به روز عاشورا به حرمت علی مهراب
,    اهنگ مهراب روز عاشورا نزدیکه
,    اهنگ مهراب عاشورا نزدیکه
,    دانلود اهنگ مهراب عاشورا تاسوعا
,    دانلود اهنگ مهراب قسم بروز عاشورا
,    دانلود اهنگ عاشورا
,    نوحه مهراب نینوا
,    دانلوداهنگ مهراب قسم به روز عاشورا

,   

 

 

 

متن آهنگ اعدامی مهراب
روز عاشورا نزدیک غروب ثارالله عظمتو شکر چه بزرگی یا الله
مادر بی گناه گریه کن دست خودم که نیست مظلومم به والله
تهمت میزنن به کار نکرده میگن تقاص خون با خون حسابه
میگن سر بی گناه تا پای دار میره ولی روی دار نمیره همش تو کتابه

مامان حسین طلبید میرم به مهمونی قول بده زیارت عاشورا با گریه نمیخونی

مامان بکوب رو سینت بگو مظلوم پسرم سینه بزن خواهر وقتی داداش میبرن

من یادگاری دارم که پیشتون بزار یه مشت گلایول سفید روی سنگ مزارم

مامان گریه نکن وقتی که دستو پا میزنم واسه اینه که دارم مهرتو از جگر میکنم

http://sakhamusic.ir/music-mehrab-ft-mahyar-rezvani-edami/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ مهراب ظهر عاشورا قسم به روز عاشورا به حرمت علی مهراب اهنگ مهراب روز عاشورا نزدیکه اهنگ مهراب عاشورا نزدیکه دانلود اهنگ مهراب عاشورا تاسوعا دانلود اهنگ مهراب قسم بروز عاشورا دانلود اهنگ عاشورا نوحه مهراب نینوا دانلوداهنگ مهراب قسم به روز عاشورا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو