loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ محلی میشم قربون دستایی,    متن آهنگ محلی پدر بشم قربون دستایی,    متن آهنگ پدر بشم قربون دستایی,    اهنگ ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 12213 دوشنبه 02 دی 1398


,   
,    متن آهنگ محلی میشم قربون دستایی
,    متن آهنگ محلی پدر بشم قربون دستایی
,    متن آهنگ پدر بشم قربون دستایی
,    اهنگ بشم قربون دستایی از علی براتی
,    میشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی
,    متن اهنگ بشم قربون دستایی از سعید کریمی
,    متن اهنگ بکش دست به سرم بابا از علی براتی
,    متن اهنگ بشم قربون دستایی که هر
,    بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی
,    متن آهنگ
,   

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

گفتم پر و بالم ده کنارت میمونم بابا

گفتم پر و بالم ده کنارت میمونم بابا

نشونم ده پریدن رو تا واست بپرم بابا

نشونم ده پریدن رو تا واست بپرم بابا

بابا نفهمیدم بگذار پسرت باشم

بابا نفهمیدم بگذار پسرت باشم

حالا که زمین گیری بالشت سرت باشم

حالا که زمین گیری بالشت سرت باشم

بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

هر چند که جوون بودم سرو پا تقصیرم بابا

هر چند که جوون بودم سرو پا تقصیرم بابا

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره







برچسب ها متن آهنگ محلی میشم قربون دستایی متن آهنگ محلی پدر بشم قربون دستایی متن آهنگ پدر بشم قربون دستایی اهنگ بشم قربون دستایی از علی براتی میشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی متن اهنگ بشم قربون دستایی از سعید کریمی متن اهنگ بکش دست به سرم بابا از علی براتی متن اهنگ بشم قربون دستایی که هر بشم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره علی براتی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو