loading...

My Songs

دانلود اهنگ میلرزه بی توکل وجودماهنگ ترکی میلرزه بی تو کل وجودمدانلود اهنگ ترکی میمیرم بعد تودانلود اهنگ بغض میلاد بابایی ورژن ترکیدانلود اهنگ میمیرم بعد تو به زبان ترکیمیلرزه بی تو کل وجودم ترکیدانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 424 دوشنبه 24 دی 1397



دانلود اهنگ میلرزه بی توکل وجودم
اهنگ ترکی میلرزه بی تو کل وجودم
دانلود اهنگ ترکی میمیرم بعد تو
دانلود اهنگ بغض میلاد بابایی ورژن ترکی
دانلود اهنگ میمیرم بعد تو به زبان ترکی
میلرزه بی تو کل وجودم ترکی
دانلود آهنگ میمیرم بعد تو از کامی یوسفی
دانلود اهنگ میلرزه بی توکل وجودم به زبان ترکی
میلاد بابایی بغض ترکی

 

Download New Music By Milad Babaei Called Boghz

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بغض با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

 

بغض

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ میلاد بابایی به نام بغض

 

میمیرم بعد تو ولی بعد تویی که وجود نداره

میمیرم بعد تو دیر و زود نداره

چی بودم قبل تو چی شدم بعد تو پشت هم میبازم

اونقدر سنگی که از تو بت میسازم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

♫♫♫

میشکنه بغض تو بعد تو باز منو قلب دلخستمو

بی تو دیدن همه توی جمع اشکمو

فکر نکن می تونم اونقدر دیوونم نمی شه میدونم

بگو راهش چیه تو رو برگردونم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

می لرزه بی تو کل وجودم هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن انگار فقط من مشکل تو بودم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://nicmusic.net/1395/06/boghz/







برچسب ها دانلود اهنگ میلرزه بی توکل وجودم اهنگ ترکی میلرزه بی تو کل وجودم دانلود اهنگ ترکی میمیرم بعد تو دانلود اهنگ بغض میلاد بابایی ورژن ترکی دانلود اهنگ میمیرم بعد تو به زبان ترکی میلرزه بی تو کل وجودم ترکی دانلود آهنگ میمیرم بعد تو از کامی یوسفی دانلود اهنگ میلرزه بی توکل وجودم به زبان ترکی میلاد بابایی بغض ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو