loading...

My Songs

  Kasra Hormati Por Dori Az Man برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…   متن و تکست آهنگ کسری حرمتی پور با اسم دوری از من یه مدته که دوری از من یه مدته به دوری عادت کردم ی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 226 یکشنبه 29 دی 1398

 

Kasra Hormati Por Dori Az Man

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن و تکست آهنگ کسری حرمتی پور با اسم دوری از من

یه مدته که دوری از من

یه مدته به دوری عادت کردم

یه مدته که تو خودم میرم

یه مدته که با خودمم سردم

داغونم خودت میدونی

 

میدونم کنارش آرومی

دیونترم نکن کنارم بمون

نذار خاطره شه عشق بینمون

من با تو خوشم تو با من خوشی چرا داری عشق رو میکشی

دیونترم نکن کنارم بمون

نذار خاطره شه عشق بینمون

من با تو خوشم تو با من خوشی چرا داری عشق رو میکشی

یه مدته که هر چی بهم میگن تمومش بکن تاثیری نداره

تموم زندگیمو یجا میدم به هر کی میدم که اسمتو میاره

رد میشی ازم به آسونی

میخوامت تو اینو میدونی

دیونترم نکن کنارم بمون

نذار خاطره شه عشق بینمون

من با تو خوشم تو با من خوشی چرا داری عشق رو میکشی

nhkg,n Hik’ [ndn

دانلود آهنگ جديد دوري از من کسري حرمتي پور

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو