loading...

My Songs

دانلود اهنگ میلرزه پاهام بارونیه چشمامدانلود مداحی کوچیک بودم که مادرمدانلود مداحی صوتی میباره بارون بنی فاطمهمتن کامل میباره بارون روی سر مجنونمن مانوسم با حرمت اقا اپاراتمیباره بارون روی سر مجنون بی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 190 دوشنبه 24 دی 1397



دانلود اهنگ میلرزه پاهام بارونیه چشمام
دانلود مداحی کوچیک بودم که مادرم
دانلود مداحی صوتی میباره بارون بنی فاطمه
متن کامل میباره بارون روی سر مجنون
من مانوسم با حرمت اقا اپارات
میباره بارون روی سر مجنون بین الحرمین
میباره بارون روی سر مجنون سیب سرخی
دانلود نوحه بنی فاطمه کربلا
دانلود نوحه میلرزه پاهام بارونیه چشمام

می باره بارون روی سر مجنون
توی خیابونه رویایی
می لرزه پاهام بارونیه چشمام
میگه خدایی تو اقایی
من مانوسم با حرمت آقا حرم تو ولله برام بهشته
انگار دستی اومده و از غیب روی دلم این جور برات نوشته
کربلا کربلا کربلا اللهم الرزقنا

می دونم آخر می رسه یه روزی کنار تو آروم بگیرم
با چشمای تر یا که توی هیئت یا وسط روضه بمیرم
یادم میاد که مادرم هر شب منو می آوردش میون هیئت
یادم میاد مادر من با اشک می گفت تو رو کشتن تو اوج غربت
کوچیک بودم که مادرم حرز تو گردنم می کرد
وقتی محرم میومد لباس سیاه تنم می کرد
بزرگ ترا محرما به مجلس تو برده اند
هوام و داشته باش آقا منو به تو سپرده اند

http://www.zakerin.ir/play/29476

دریافت







برچسب ها دانلود اهنگ میلرزه پاهام بارونیه چشمام دانلود مداحی کوچیک بودم که مادرم دانلود مداحی صوتی میباره بارون بنی فاطمه متن کامل میباره بارون روی سر مجنون من مانوسم با حرمت اقا اپارات میباره بارون روی سر مجنون بین الحرمین میباره بارون روی سر مجنون سیب سرخی دانلود نوحه بنی فاطمه کربلا دانلود نوحه میلرزه پاهام بارونیه چشمام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو