loading...

My Songs

,    متن آهنگ اینقدر چشمات پر احساسه,    متن آهنگ انقدر خوبی امو باند,    متن ریمیکس آهنگ انقدر خوبی امو باند,    متن آهنگ انقدر خوبی که بد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 171 دوشنبه 30 دی 1398


,    متن آهنگ اینقدر چشمات پر احساسه
,    متن آهنگ انقدر خوبی امو باند
,    متن ریمیکس آهنگ انقدر خوبی امو باند
,    متن آهنگ انقدر خوبی که بد میخوامت
,    متن آهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی
,    متن آهنگ ایمان براتی بگو تو چرا اینقدر خوبی
,    متن آهنگ انقدر خوبی امو باند
,    متن آهنگ بگو تو چرا اینقدر خوبی اخه زیادی عزیز شدی
,    آهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم
,    متن آهنگ
,   

اینقدر خوبی که فکرم همش هر جا که باشم با تو درگیره

دنیا تویه دستامه وقتی میشم تو چشات خیره تو این بی کسی قلبم ازت آرامش میگیره

اینقدر خوبی که حس میکنم تو رو هر جا کنارم میدونی بی تو به این زندگی حسی ندارم

عشقه من تو رو بیشتر از اونی که فکرشو میکنی دوست دارم , دوست دارم

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

شعر آهنگ جدید امو باند اینقدر خوبی

اینقدر چشمات پر از احساسه که دلم میمیره واسه یک لحظه دیدنه تو

دریا تویه چشمای تو خوابه ببین قلبم بیتابه واسه ی رسیدنه تو

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها

زل که میزنی تویه چشمم آرومم میکنی عشقم تنها دلیله من تو هستی تویه این دنیا

وقتی که تو هستی کنارم انگار هیچ غمی ندارم پیشه من باش تا نباشم تنها







برچسب ها متن آهنگ اینقدر چشمات پر احساسه متن آهنگ انقدر خوبی امو باند متن ریمیکس آهنگ انقدر خوبی امو باند متن آهنگ انقدر خوبی که بد میخوامت متن آهنگ زل میزنی توی چشمم رضا پناهی متن آهنگ ایمان براتی بگو تو چرا اینقدر خوبی متن آهنگ بگو تو چرا اینقدر خوبی اخه زیادی عزیز شدی آهنگ امو باند زل که میزنی توی چشمم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو