loading...

My Songs

تو دیگه آتیشم نزن، رومو نزن زمین بذار کنارم حست کنم، پیشم بمون همین یه بار من میدونم تحملم خیلی واست سخته ولی دیگه گریه نمیکنم قول بده از پیشم نری اذیتت نمیکنم باشه ساکت میشینم فقط تورو خدا بمون بذا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 829 چهارشنبه 02 بهمن 1398

تو دیگه آتیشم نزن، رومو نزن زمین بذار
کنارم حست کنم، پیشم بمون همین یه بار

من میدونم تحملم خیلی واست سخته ولی
دیگه گریه نمیکنم قول بده از پیشم نری

اذیتت نمیکنم باشه ساکت میشینم
فقط تورو خدا بمون بذار تا خوب ببینم

بخت سیاه من نذاشت یه چیزی رو کتمانم

```01 -

Aziyatet Nemikonam

متن آهنگ اذیتت نمیکنم سعید و حمید منصوری sudn , plfn lk,vd hbdjj kld;kl


دروغ بگو دوسم داری من به همینم قانعم!

اگه یه وقت بخوای بری یه ثانیم میشه یه روز
ولی باشه برو گلم به پای عشق من نسوز

تو دیگه طاغت نداری واسه رفتن بی قراری
نمیتونی پام بمونی نه دیگه دوسم نداری

میترسم از اینکه بری، بری و آتیش بگیرم
میترسم از نبودنت روزی هزار بار بمیرم

بخت سیاه من نذاشت یه چیزی رو کتمانم
دروغ بگو دوسم داری من به همینم قانعم!







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو