loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ mp3 پریشان بیژن,    دانلود آهنگ mp3 پریشون بیژن بیژنی,    اهنگ mp3 یک روز میایی که من دل کنده ام از جان وتن,    اهنگ mp3 کو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 174 چهارشنبه 02 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 پریشان بیژن
,    دانلود آهنگ mp3 پریشون بیژن بیژنی
,    اهنگ mp3 یک روز میایی که من دل کنده ام از جان وتن
,    اهنگ mp3 کو یوسف کنعان من
,    آهنگ mp3 یک روز می آیی که من دل کنده ام
,    دانلود آهنگ mp3 کو یوسف کنعان من بیژن بیژنی
,    دانلود اهنگ mp3 یک روز میایی که من دل کنده ام از جان و تن
,    اهنگ mp3 ای نازنین بی وفا دیر امدی حالا چرا
,    دانلود آهنگ mp3 یک روز می آیی که من دل کنده ام از جان وتن
,    دانلود اهنگ

 

 

دستم به دامانت مرو
آتش مزن بر جان من
جانم به قربانت بيا
امشب بمان مهمان من
سر در گريبانم مرو
مشتاق و حيرانم مرو
يارا پريشانم مرو
بر هم مزن سامان من
يک روزمی آيی که من
دل کنده ام از جان و تن
می جوييم از پيرهن
کو يوسف کنعان من
ا ی نازنين بی وفا
دير آمدی حالا چرا
ديگر نمی يابی مرا
جانا رها کن جان من
ديروز وامروزم ببين
حال شب و روزم ببين
چون شعله می سوزم ببين
کو ابر من باران من







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 پریشان بیژن دانلود آهنگ mp3 پریشون بیژن بیژنی اهنگ mp3 یک روز میایی که من دل کنده ام از جان وتن اهنگ mp3 کو یوسف کنعان من آهنگ mp3 یک روز می آیی که من دل کنده ام دانلود آهنگ mp3 کو یوسف کنعان من بیژن بیژنی دانلود اهنگ mp3 یک روز میایی که من دل کنده ام از جان و تن اهنگ mp3 ای نازنین بی وفا دیر امدی حالا چرا دانلود آهنگ mp3 یک روز می آیی که من دل کنده ام از جان وتن دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو