loading...

My Songs

متن ریمیکس جدید محسن چاوشی به نام عروس قصه ببخش عروس قصه , دلم جوونی کرده با تو اگه یه لحظه , نامهربونی کرده چه سرنوشت خوبی , وقتی خود خدا هم برای خوشبختیمون , پا درمیونی کرده وقتی که خیلی تنهام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 136 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن ریمیکس جدید محسن چاوشی به نام عروس قصه

ببخش عروس قصه , دلم جوونی کرده

با تو اگه یه لحظه , نامهربونی کرده

چه سرنوشت خوبی , وقتی خود خدا هم

برای خوشبختیمون , پا درمیونی کرده

وقتی که خیلی تنهام , قهر نکن با چشمام

قهر نکن عشق من , قهر تو آتیشمه

من نمی خوام بسوزم , وقتی دلت پیشمه

برای داشتن تو , چه راه دوری رفتم

دلم می خواد بدونی , راه چه جوری رفتم

ببخش عروس قصه , دلم جوونی کرده

با تو اگه یه لحظه , نامهربونی کرده

چه سرنوشت خوبی , وقتی خود خدا هم

برای خوشبختیمون , پا درمیونی کرده

عروس خوب قصه , عروس آرزوهام

وقتی که خیلی تنهام , قهر نکن با چشمام

قهر نکن عشق من , قهر تو آتیشمه

من نمی خوام بسوزم , وقتی دلت پیشمه

برای داشتن تو , چه راه دوری رفتم

دلم می خواد بدونی , راه چه جوری رفتم

قهر نکن عشق من , قهر تو آتیشمه

من نمی خوام بسوزم , وقتی دلت پیش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو