loading...

My Songs

تکست و متن آهنگ امیر تتلو تو کوچه ما هم عروسی میشه با صد ادا و ترفند زدنو رفتن انقد که بارشونو بستن حالشنو از من نپرس و رفتن که رفتن دیگه ام بر نگردن اصلا من از همشون خسته ام ای وای که بعضیا چقد پس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 دوشنبه 05 خرداد 1399

تکست و متن آهنگ امیر تتلو تو کوچه ما هم عروسی میشه

با صد ادا و ترفند زدنو رفتن انقد که بارشونو بستن

حالشنو از من نپرس و رفتن که رفتن دیگه ام بر نگردن اصلا

من از همشون خسته ام ای وای که بعضیا چقد پستن

همه تو دردن یا بی غیرتو تو زردن

انگاری بخوده  اصلا این رگ رو گردن

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

همه جا مفت بری مردا ادا دختری دخترا نود درصد سرخابی اگه کفر نگیم

همه چی مفت بری اما بازم سر پام تو واسه همینه قفلمی

واقعیتارو میگمو تو تو کف چیزایه که گفتمی

همجا مار پیچی همه ی راه ها مار پیچی

دم خط پایان یهو دیدی زدنت با آر پی جی  یهو دیدی کار پیچید

از دنیا عقب چهار هیچییهو دیدی نسختو یکی همینجا ته چاه پیچید

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ماهم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

با همه خوبن و با من نه هی منو میکوبنو نامردن

هی میگیرن  رو منو ما عمدا مسیرا دورن و نا امنن

با ما لج کردن انگار ما اضافی بودیم بد کردن

ما که راضی بودیم بد کردن آخه ما عاشق بازی بودیم بد کردن

تو کوچه ماهم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ما هم عروسی می شه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو