loading...

My Songs

,    ,    دانلود اهنگ گریه نکن چیه,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 213 چهارشنبه 15 اسفند 1397


,   
,    دانلود اهنگ گریه نکن چیه
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم بهش بگین
,    دانلود آهنگ ترکیه ای از نسیم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم خدایا
,    دانلود آهنگ نسیم به نام دوست دارم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم عزیزم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم دیوونتم من

,   
,   

 

تکست و متن اهنگ افشین اذری گریه کن

گریه نکن چیه
اشکات واسه کیه
گریه نکن با گریه هات بر نمی گرده
مگه تو مگه تو یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو
آره تو مگه هیچ یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو
من فقط یه دفعه میخوام اونو ببینم
نه دو بار یه دفعه دستشو من بگیرم

به خدا راضیم فقط یه بار ببینم
اگه بعدش بخواد برم واسش بمیرم
مگه تو مگه تو یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو
آره تو مگه هیچ یه بار عاشق شدی تو
بفهمی دردمو مگه عاشق شدی تو

https://newsong.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها دانلود اهنگ گریه نکن چیه دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم بهش بگین دانلود آهنگ ترکیه ای از نسیم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم خدایا دانلود آهنگ نسیم به نام دوست دارم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم عزیزم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم دیوونتم من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو