loading...

My Songs

خدا نخواد که روزی ، از تو جدا بمانماسم تو ای عزیزم ، شده ورد زبانمبی تو چو مرغ بی پناهم ، بی توشب سرد و سیاهمتو روشنی بخشی به راهمدنیا رو با همه خوش رنگی ، یه لحظه من بی تو نخواهماینو می خونی از نگاهم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398


خدا نخواد که روزی ، از تو جدا بمانم
اسم تو ای عزیزم ، شده ورد زبانم

بی تو چو مرغ بی پناهم ، بی توشب سرد و سیاهم
تو روشنی بخشی به راهم

دنیا رو با همه خوش رنگی ، یه لحظه من بی تو نخواهم
اینو می خونی از نگاهم



به آسمون عمرم ، تو هستی چون ستاره
بی توشبم سیاهه ، چشمام ستارگانه

ای وای اگر بی تو بمانم ، دیگر نمی ماند نشانم


از کف رود تا با توانم

ای نازنینم ای مهربانم ، با توفراز آسمانم
هرگز مباد بی تو بمانم



من مثل یک زمینم ، تو ابر پُربارونی
برای من تو دنیا ، عزیزی مثل جونی

ای وای اگر بی تو بمانم ، دیگر نمی ماند نشانم
از کف رود تا با توانم

ای نازنینم ای مهربانم ، با توفراز آسمانم
هرگز مباد بی تو بمانم



خدا نخواد که روزی ، از تو جدا بمانم
اسم تو ای عزیزم ، شده ورد زبانم

بی تو چو مرغ بی پناهم ، بی توشب سرد و سیاهم
تو روشنی بخشی به راهم

دنیا رو با همه خوش رنگی ، یه لحظه من بی تو نخواهم
اینو می خونی از نگاهم

اینو می خونی از نگاهم

اینو می خونی از نگاهم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو