loading...

My Songs

در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم در پی آهوی عشق در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم در پی آهوی عشق در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم تا کجا باید دوید تا کجا باید دوید یا رب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3601 سه شنبه 01 آبان 1397

در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم

تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم

در پی آهوی عشق

در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم

در پی آهوی عشق

در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم

تا کجا باید دوید تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم

من عقابم شاهپره من عقابم شاهپره

 

قله نشین بی‌شکست

نیشخند بچه آهویی به یکباره شدم

تا کجا باید دوید تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم

بال من بی‌سایه شد از بس که افتادم به خاک

کنج خانه مرغ بی‌پرواز و بیکاره شدم

تا کجا باید دوید تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم

من که از سی پارهٔ قرآن نخواندم یک کلام

پر پر عشقم چنان کردی که سی پاره شدم

تا کجا باید دوید تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم

صدهزار رحمت به تیر ناصواب دشمنم

اندکی مرحم مداوا می‌کند زخم تنم

تیر بی‌انصاف عشق تو نشست به قلب من

کارگر نیز هر چه مرهم من به این زخم می‌زنم

این حواس و هوش من با تو چه آسان می‌رود

پا به پای سایه‌ات عمرم شتابان می‌رود

در پی آهوی عشق

در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم

در پی آهوی عشق

در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم

تا کجا باید دوید تا کجا باید دوید یا رب بیچاره شدم

http://nakaman.net/







برچسب ها دانلود آهنگ گوگوش در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم دانلود آهنگ در پی آهوی عشق گوگوش ویکی صدا دانلود آهنگ در پی آهوی عشق گوگوش با لینک مستقیم دانلود اهنگ در پی اهوی عشق گوگوش متن آهنگ در پی آهوی عشق گوگوش دانلود موزیک ویدیو در پی آهوی عشق گوگوش دانلود در پی آهوی عشق دانلود کلیپ در پی آهوی عشق گوگوش دانلود آهنگ در پی آهوی عشق صیاد آواره شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو