loading...

My Songs

کی میگه عشق و عاشقی دروغ ِ دل که بدون ِ عشق بی فروغ ِ نوبت ای یه تو صف باید به ایست ای بازارِ عشق و عاشقی شلوغ ِ والا عشق دروغ نیست از جوون ها بپرسید اگر باور ندارید این رو از اون ها بپرسید نگو پیر شد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 238 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398

کی میگه عشق و عاشقی دروغ ِ
دل که بدون ِ عشق بی فروغ ِ
نوبت ای یه تو صف باید به ایست ای
بازارِ عشق و عاشقی شلوغ ِ
والا عشق دروغ نیست از جوون ها بپرسید اگر باور ندارید این رو از اون ها بپرسید
نگو پیر شدم من دیگه سیر شدم من به شور و عشق و مست ای
بیا ای عزیزم مثل ِ قهر مان ها عشق و بگیر دو دستی
بیا عاشقی کن این دو سه روز که هستی اگه این چنینی
از غم و غصه راستی
میخوام که ترک کنم نمیشه ِ
دوست ات دارم ای عزیز همیشه


گرفته عشق تو تر و پو د ام
نمیدونم آخرش چه میشه
سلام ِ عاشق سلام ِ عشق
کلام ِ عاشق کلام ِ عشق
کی میگه عشق عاشق دروغ ِ
دل که بدونِ عشق بی فروغ ِ
نوبت ای تو صف باید به ایست ای
بازارِ عشق و عاشقی شلوغ ِ
والا عشق دروغ نیست از جوون ها
بپرسید اگر باور ندارید این رو از اون ها به پرسید







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو