loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ دوری تو چشممو میسوزونه مثل دود,    دانلود اهنگ دیوار مهدی احمدوند,    بین منو خودت دیوار میکشی,    دانلود آهنگ دوری مهدی اح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 122 شنبه 07 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ دوری تو چشممو میسوزونه مثل دود
,    دانلود اهنگ دیوار مهدی احمدوند
,    بین منو خودت دیوار میکشی
,    دانلود آهنگ دوری مهدی احمدوند
,    بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
,    دانلود آهنگ پویا احمدوند
,    اهنگ پنجره قلب تو
,    اهنگ پنجره قلب تو از مهدی احمدوند

,   

دوری تو چشممو می سوزونه مثل دود گفتی میخواد دلم عاشق این قصه بود
قصه تو ته کشید من و به آتیش کشید وقتی حرف رفتن و چشمای تو پیش کشید
رفتی به من سخت گذشت لعنت به این سرگذشت
دیوونگی هات دیگه آب که از سر گذشت
بین من و خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید
حس من و اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز می میرم واسه تو من و ماهی سی بار میکشی
پنجره قلب تو به روی من بسته شد گفتی دل من اشتباهی به تو وابسته شد
اشتباهم اینجا بود سکوت هی سکوت فهمیدم میخوای بری نیاوردم به روت

دانلود آهنگ مهدی احمدوند دیوار

وای سرنوشت چرا قصه‌مون و بد نوشت چرا دارم این روزا میمیرم از درد عشق
بین من و خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید
حس من و اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز می میرم واسه تو من و ماهی سی بار میکشی
بین من و خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی
چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید
حس من و اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی
هر روز می میرم واسه تو من و ماهی سی بار میکشی
چرا دیوار میکشی چرا سیگار میکشی
چشمای من واسه تو چقدر بی تابی کشید

 

 

 

 

 

http://tabamusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ دوری تو چشممو میسوزونه مثل دود دانلود اهنگ دیوار مهدی احمدوند بین منو خودت دیوار میکشی دانلود آهنگ دوری مهدی احمدوند بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی دانلود آهنگ پویا احمدوند اهنگ پنجره قلب تو اهنگ پنجره قلب تو از مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو