loading...

My Songs

دانلود آهنگ  محمد خان بابای بنام بارون با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  محمد خان بابای بنام بارون ,متن آهنگ  محمد خان بابای بنام بارون ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 پنجشنبه 15 آذر 1397

دانلود آهنگ  محمد خان بابای بنام بارون با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  محمد خان بابای بنام بارون ,متن آهنگ  محمد خان بابای بنام بارون ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  محمد خان بابای بنام بارون ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید  محمد خان بابای بنام بارون,

 

 

وقتی که بارون میگیره ، دلم بهونه میگیره /

بیاد شبای بارونی ، سراغ تو میگیره /

اشک چشمام جاری میشه ، مثل بارون چکه چکه /

دل بهونه گیر من ، بی تو آروم نمیشه /

/ کجا رفتی ای دیوونه /

ندارم از تو نشونی ، چقده نامهربونی /

مگه از تو من چی خواستم ، به جز عشق و هم زبونی /

نم نم بارون میگیره ، خاطره ها جون میگیره /

تووی دل خسته ی من ، عشق تو از یاد نمیره /

به تو گفتم ای مهربون ، تنهام نذار پیشم بمون /

این رسم عاشقی نبود ، تنها بری تا آسمون /

/ کجا رفتی ای دیوونه /

 

حالا که از دست دادمت ، میخونمت از دوست داشتنت /

زندگیم هر چی که بود ، سپردمش به سرنوشت /

ندارم از تو نشونی ، چقده نامهربونی /

مگه از تو من چی خواستم ، بجز عشقو هم زبونی /

حالا که از دست دادمت ، میخونمت از دوست داشتنت /

زندگیم هر چی که بود ، سپردمش به سرنوشت /

.....................................................

برای دانلود اهنگ کلیک کنید








برچسب ها اهنگ اهنگ غمگین اهنگ احساسی اهنگ زیبا دانلود اهنگ غمگین برترین اهنگ های غمگین اهنگ های زیبا دانلود تک اهنگ هابی غمگین سایت بیتاب نوشته های عابد مولایی دانلود اهنگ احساسی جدید2015 دانلود آهنگ محمد خان بابای بنام بارون با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد خان بابای بنام بارون متن آهنگ محمد خان بابای بنام بارون کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد خان بابای بنام بارون متن آهنگ دانلود آهنگ جدید محمد خان بابای بنام بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو