loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ حبیب گلهای شادی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ ببین چه کردی از حبیب,    گلهای شادی حبیب اپارات,    دانلود آهنگ گلهای گلخونه ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 424 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ حبیب گلهای شادی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ ببین چه کردی از حبیب
,    گلهای شادی حبیب اپارات
,    دانلود آهنگ گلهای گلخونه ای دنیا وفا نداره از حبیب
,    اهنگ ببین چه کردی با حالم امین فیاض
,    آهنگ مثل برگی سرگردانم
,    اهنگ حالا من موندم و چشمای خسته
,    اهنگ حبیب
,    اهنگ شاد حبیب

,   

 

ببین چه کردی با حالم
ببین چه کردی با روزم
ببین صدام در تنهایی
تو آتیش غم می سوزم
ببین چه کردی با حالم
ببین چه کردی با روزم
ببین صدام در تنهایی
تو آتیش غم می سوزم
هدیه دادم به تو گلهای شادی
هدیه کردی به من چشمای گریون
هدیه دادم به تو یک دل ساده
هدیه کردی به من رنج فراوون
حالا من موندم و چشمای خسته
حالا من موندم و قلب شکسته
حالا من موندم و چشمای خسته
حالا من موندم و قلب شکسته

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ گلهای شادی از حبیب

♫♫♫♫♫♫

دل جدا از یاران کردم
در دیاری دور افتاده
مثله برگی سر گردانم
دست به دسته طوفان داده
دل جدا از یاران کردم
در دیاری دور افتاده
مثله برگی سر گردانم
دست به دسته طوفان داده
با خاطره ها دمسازم
با سایه غم همرازم
با خاطره ها دمسازم
با سایه غم همرازم
هدیه دادم به تو گلهای شادی
هدیه کردی به من چشمای گریون
هدیه دادم به تو یک دل ساده
هدیه کردی به من رنج فراوون
حالا من موندم و چشمای خسته
حالا من موندم و قلب شکسته
حالا من موندم و چشمای خسته
حالا من موندم و قلب شکسته

https://msbmusic.ir/

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب گلهای شادی با کیفیت 320 دانلود آهنگ ببین چه کردی از حبیب گلهای شادی حبیب اپارات دانلود آهنگ گلهای گلخونه ای دنیا وفا نداره از حبیب اهنگ ببین چه کردی با حالم امین فیاض آهنگ مثل برگی سرگردانم اهنگ حالا من موندم و چشمای خسته اهنگ حبیب اهنگ شاد حبیب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو