loading...

My Songs

,    متن اهنگ بهنام صفوی چشات ارامشی,    متن اهنگ ارامش بهنام صفوی,    متن مستقیم آهنگ آرامش بهنام صفوی,    متن آهنگ چشات آرامشی داره رضا صا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 174 جمعه 27 اردیبهشت 1398





,    متن اهنگ بهنام صفوی چشات ارامشی
,    متن اهنگ ارامش بهنام صفوی
,    متن مستقیم آهنگ آرامش بهنام صفوی
,    متن آهنگ چشات آرامشی داره رضا صادقی
,    آکورد آهنگ آرامش بهنام صفوی
,    آهنگ تو چه آرامشی داری
,    متن اهنگ صدات ارامشی داره
,    متن اهنگ قرارنبود بهنام صفوی
,    متن آهنگ بهنام صفوی تب

http://lyricblog.mihanblog.com/post/19

چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست

میدونم که توی قلبت به جز جای هیشکی نیست

چشات آرامشی داره که دورم می کنه از غم

یه احساسی بهم می گه دارم عاشق میشم کم کم

توبا چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی

خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم می دی

تو با لبخند شیرینت به من عشق ونشون دادی

تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی

از بس تو خوبی می خوام باشی تو کل رویاهام

تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام

چشات آرامشی داره که پایند نگات میشم

ببین تو بازی چشمات دوباره کیش و مات میشم

بمون و زندگیم و با نگاهت آسمونی کن

بمون و عاشق من باش بمون و مهربونی کن

 








برچسب ها متن اهنگ بهنام صفوی چشات ارامشی متن اهنگ ارامش بهنام صفوی متن مستقیم آهنگ آرامش بهنام صفوی متن آهنگ چشات آرامشی داره رضا صادقی آکورد آهنگ آرامش بهنام صفوی آهنگ تو چه آرامشی داری متن اهنگ صدات ارامشی داره متن اهنگ قرارنبود بهنام صفوی متن آهنگ بهنام صفوی تب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو