loading...

My Songs

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی اصحابی بنام فانوس ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام فانوس,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی اصحابی بنام فانوس ,متن آهنگ,دانلود آهنگ علی اصحابی بنام فانوس با کیفیت 320

♥حسـ ــین♥ بازدید : 187 پنجشنبه 15 آذر 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی اصحابی بنام فانوس ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام فانوس,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی اصحابی بنام فانوس ,متن آهنگ,دانلود آهنگ علی اصحابی بنام فانوس با کیفیت 320,متن آهنگ علی اصحابی بنام فانوس ,

 

 

 

یه فانوس یه شبگرد
یه دل یه کوچه ی سرد
دارم پی ت میگردم
تو خوب باش و برگرد

 

آخه تو دنیايِ منی
آخه تو رویای منيِ
منی صدای تب داره منی
یاره منی کاره منی تو

آه از خلوت ِ من
آه از دل کندن ِ تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

♫♫♫

یه فانوس یه شبگرد
یه دل یه کوچه ی سرد
دارم پی ت میگردم
تو خوب باش و برگرد

آخه تو دنیايِ منی
آخه تو رویای منيِ
منی صدای تب داره منی
یاره منی کاره منی تو

آه از خلوت ِ من
آه از دل کندن ِ تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

 

 برای دانلود اهنگ کلیک کنید







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول علی اصحابی بنام فانوس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی بنام فانوس کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی اصحابی بنام فانوس متن آهنگ دانلود آهنگ علی اصحابی بنام فانوس با کیفیت 320 متن آهنگ علی اصحابی بنام فانوس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو