loading...

My Songs

دیگه معلومه چه حسی داری که بارون بارون به من میباری نمیگی اما چقد خوشحالم خودم میدونم که دوسم داری شبت غمگینه بدونه چشمام دلت میلرزه ببینی تنهام من اینجا با تو پر از احساسم تو رو میفهمم تورو میشناسم ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 161 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

دیگه معلومه چه حسی داری که بارون بارون به من میباری
نمیگی اما چقد خوشحالم خودم میدونم که دوسم داری
شبت غمگینه بدونه چشمام دلت میلرزه ببینی تنهام
من اینجا با تو پر از احساسم تو رو میفهمم تورو میشناسم
نمیگی ولی دلت با منه تو ماله منی دلم روشنه
نمیشینه تو چشام هیچکسی میدونم یه روز به من میرسی
تکست شعر و آهنگ دلم روشنه امین نیکو

ببین احواله زمین آشوبه ولی حاله من کنارت خوبه
دلم با رنگه چشات آرومه تو میمونی از نگات معلومه

 

دیگه معلومه چه حسی داری
نمیگی اما خودم میدونم که دوسم داری
شبت غمگینه بدونه چشمام
دلت میلرزه ببینی تنهام
من اینجا با تو پر از احساسم
تو رو میفهمم تورو میشناسم
نمیگی ولی دلت با منه
تو ماله منی دلم روشنه
نمیشینه تو چشام هیچکسی
میدونم یه روز به من میرسی
ببین احواله زمین آشوبه
ولی حاله من کنارت خوبه
دلم با رنگه چشات آرومه
تو میمونی از نگات معلومه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو