loading...

My Songs

آهنگ اسب سپید منمهربان و رام استاسب سپید منچون کودکی آرام استای دریغ از هر چه دادم برای دوستاسب خوبم اسب خوبم رفیقم اوستآه آه آهیال سپید اسبم روشنایی راه استچشم سیاه اسبم چون حفره های ماه استای دریغ ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 155 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398



آهنگ
اسب سپید من
مهربان و رام است
اسب سپید من
چون کودکی آرام است
ای دریغ از هر چه دادم برای دوست
اسب خوبم اسب خوبم رفیقم اوست
آه آه آه

یال سپید اسبم روشنایی راه است
چشم سیاه اسبم چون حفره های ماه است
ای دریغ از هر چه دادم برای دوست
اسب خوبم اسب خوبم رفیقم اوست
آه آه آه



هر جا که خسته هستم یا غرق حسرتم
پابند مهربانی اش حتی در غربتم
ای دریغ از هر چه دادم برای دوست
اسب خوبم اسب خوبم رفیقم اوست
آه آه آه

آن کس که دست من را در دستش می فشرد
مرا به دست غم داد
به فراموشی سپرد
ای دریغ از هر چه دادم برای دوست
اسب خوبم اسب خوبم رفیقم اوست
آه آه آه

اسب سپید من
مهربان و رام است
اسب سپید من
چون کودکی آرام است
ای دریغ از هر چه دادم برای دوست
اسب خوبم اسب خوبم رفیقم اوست
آه آه آه
 

   
 http://arrojad.blogfa.com











برچسب ها دانلود آهنگ اسب سپید من مهربان و رام است با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول اسب سپید من مهربان و رام است کد آهنگ پیشواز ایرانسل اسب سپید من مهربان و رام است اسب سپید من مهربان و رام است دانلود آهنگ بیکلام اسب سپید من مهربان و رام است دانلود آهنگ جدید اسب سپید من مهربان و رام است Download Music متن آهنگ اسب سپید من مهربان و رام است دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو