loading...

My Songs

آهنگ حالا که پابند تو هستم می گریزیپابند لبخند تو هستم می گریزیبا خنده هایت زندگی می آفرینیتا دیدمت فهمیدم این را آخرینیاز بوسه پرهیزم نمودیبا غصه لبریزم نمودیبارون غم غرقم نمودهعشقت حواسم را ربودهمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 167 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398


آهنگ
حالا که پابند تو هستم می گریزی
پابند لبخند تو هستم می گریزی
با خنده هایت زندگی می آفرینی
تا دیدمت فهمیدم این را آخرینی

از بوسه پرهیزم نمودی
با غصه لبریزم نمودی
بارون غم غرقم نموده
عشقت حواسم را ربوده
می گریزی می گریزی
می گریزی

روزی تو ز من گر جدا بشوی


با غیر دلم آشنا بشوی
بی وفایی بی وفایی
بی وفایی

حالا که پابند تو هستم می گریزی
پابند لبخند تو هستم می گریزی
با خنده هایت زندگی می آفرینی
تا دیدمت فهمیدم این را آخرینی

از بوسه پرهیزم نمودی
با غصه لبریزم نمودی
بارون غم غرقم نموده
عشقت حواسم را ربوده
می گریزی می گریزی
می گریزی
می گریزی می گریزی
می گریزی
http://arrojad.blogfa.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل حالا که پابند تو هستم می گریزی دانلود آهنگ حالا که پابند تو هستم می گریزی با کیفیت 320 متن آهنگ حالا که پابند تو هستم می گریزی دانلود آهنگ بیکلام حالا که پابند تو هستم می گریزی متن آهنگ دانلود آهنگ حالا که پابند تو هستم می گریزی Download Music دانلود آهنگ جدید حالا که پابند تو هستم می گریزی کد آهنگ پیشواز همراه اول حالا که پابند تو هستم می گریزی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو