loading...

My Songs

دانلود آهنگ جدید  ایمان حسینی بنام دلم هنوز,متن آهنگ  ایمان حسینی بنام دلم هنوز ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ایمان حسینی بنام دلم هنوز ,دانلود آهنگ  ایمان حسینی بنام دلم هنوز با کیفیت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 124 پنجشنبه 15 آذر 1397

دانلود آهنگ جدید  ایمان حسینی بنام دلم هنوز,متن آهنگ  ایمان حسینی بنام دلم هنوز ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  ایمان حسینی بنام دلم هنوز ,دانلود آهنگ  ایمان حسینی بنام دلم هنوز با کیفیت 320,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  ایمان حسینی بنام دلم هنوز ,متن آهنگ,

دانلود اهنگ بسیار زیبای ایمان حسینی بنام دلم هنوز

با اینکه دلم هنوز واسه تو میمیره

اما اصلا نمیخواد دیگه دستات و بگیره

تو منو بدجور سوزوندی دلمو هرجا کشوندی

برای این دل ساده م همش از عاشقی خوندی

این سکوت لعنتی امون نمیده تو گلوم

چقدر باید ببخشمت به گریه های روبروم

اگه جامون عوض میشد میون اینهمه سردی

تو با احساسی من دارم یه روزم صبر نمیکردی

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

اره من دوست دارم و هنوزم برام عزیزی 

اما نمیخوام بمونی تا برام هی اشک بریزی

نباید بازم بباشی دیگه پیش چشمون تو

من میخوام بری از اینجا این تو و اینم دل تو

این سکوت لعنتی امون نمیده تو گلوم

چقدر باید ببخشمت به گریه های روبروم

اگه جامون عوض میشد میون اینهمه سردی

تو با احساسی من دارم یه روزم صبر نمیکردی

 

برای دانلود اهنگ کلیک کنید








برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایمان حسینی بنام دلم هنوز متن آهنگ ایمان حسینی بنام دلم هنوز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان حسینی بنام دلم هنوز دانلود آهنگ ایمان حسینی بنام دلم هنوز با کیفیت 320 دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول ایمان حسینی بنام دلم هنوز متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو