loading...

My Songs

X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ غمگین96 X دانلود آهنگ جدید X دانلودآهنگ جدید96 X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 416 شنبه 04 خرداد 1398
X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ غمگین96 X دانلود آهنگ جدید X دانلودآهنگ جدید96 X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی X دانلود اهنگ رویا شاهین نجفی X دانلود آهنگ تو مثل من رویاتو میبافی شاهین نجفی X دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی پل میزنم از تو به زیبایی X متن آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی X از خواب برگشتم به تنهایی پل میزنم از تو به زیبایی X از خواب برگشتم به تنهایی X دانلود آهنگ والایار X دانلودآهنگ زیبا96 X دانلود آهنگ عاشقانه دونفره X دانلود آهنگ عاشقانه96

 

 

از خواب برگشتم به تنهایی 
پل میزنم از تو به زیبایی 
چشمامو میبندمو میبینم
دنیا رو با چشم تو میبینم
دنیای من با عشق درگیره
عشقی که تو نباشی میمیره
عشقی که تو دست تو گل داده 
عشقی که به دست من افتاده 
تو مثل من رویاتو میبافی 
با دست من موهاتو میبافی 
خورشیدو با چشمات روشن کن 
یکبار ماهو قسمت من کن 
من پشت این پنجره میشینم 
بارونو تو چشم تو میبینم 
عیبی نداره چشمتو وا کن
عیبی نداره باز غمگینم 
بازی نکن با قلب داغونم 
من آخر بازی رو میدونم 
حیفه بخوایم از هم جدا باشیم 
من خیلی وقته با تو هم خونم

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ غمگین96 دانلود آهنگ جدید دانلودآهنگ جدید96 دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی دانلود اهنگ رویا شاهین نجفی دانلود آهنگ تو مثل من رویاتو میبافی شاهین نجفی دانلود آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی پل میزنم از تو به زیبایی متن آهنگ از خواب برگشتم به تنهایی شاهین نجفی از خواب برگشتم به تنهایی پل میزنم از تو به زیبایی از خواب برگشتم به تنهایی دانلود آهنگ والایار دانلودآهنگ زیبا96 دانلود آهنگ عاشقانه دونفره دانلود آهنگ عاشقانه96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو