loading...

My Songs

X متن آهنگ میگن امشب بارون میاد X کد پیشواز آهنگ میگن امشب بارون میاد X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ غمگین96 X دانلود آهنگ برای روز بارونی96 X دانلود آهنگ برای روز بار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 209 شنبه 04 خرداد 1398
X متن آهنگ میگن امشب بارون میاد X کد پیشواز آهنگ میگن امشب بارون میاد X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ غمگین96 X دانلود آهنگ برای روز بارونی96 X دانلود آهنگ برای روز بارونی95 X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ جدید96 X دانلود آهنگ جدبد X دانلود آهنگ عاشقانه X آهنگ میگن امشب بارون میـاد نمیتونم ببینمت X اگه یه بار سیلم بیاد بازم میـخوام ببینمت اگه بگن نه نمیخوای ولی بیا ببینمت X آهنگ ستاره ی عشـق منی نمیذارم بچینــنت X دانلود آهنگ عاشقانه96 X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ میگن بارون میا X دانلود آهنگ شب های بارونی X دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم

 

 

دریا دریا ببین امشب من تنهام

امشب دلگیرم از مهســا دریــــا

با من بمون همیشه بی تو دل داغون میشه

با یاد تو میمونم تو ای آروم جونم

من هر روز بیادت بیاد خاطراتت

میشینم چشم براهت ای خوب من

میگن امشب بارون میـاد نمیتونم ببینمت

اگه یه بار سیلم بیاد بازم میـخـوام ببینمت

اگه بگن نه نمیخوای ولی بیـــا ببینمــــت

ستاره ی عشــق منی نمیذارم بچینـنت

اگه شبم روزم بشــه بازم میام به دیدنت

اگه بگن نه نمیخــوای بازم میام به دیدنت



مهسا یار من همیشه میگفت یار من

همیشه میگفت یار من

میخوام برا اون گل بیارم

بگه نمیخواد باز بیارم

میگن امشب بارون میـاد نمیتونم ببینمت

اگه یه بار سیلم بیاد بازم میـخوام ببینمت

اگه بگن نه نمیخوای ولی بیـــا ببینمـــت

ستاره ی عشـــق منی نمیذارم بچینــنت

اگه شبم روزم بشـــه بازم میام به دیدنت

اگه بگن نه نمیخــوای بازم میام به دیدنت

 دانلود آهنگ با لینک مستقیم

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها متن آهنگ میگن امشب بارون میاد کد پیشواز آهنگ میگن امشب بارون میاد دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ غمگین96 دانلود آهنگ برای روز بارونی96 دانلود آهنگ برای روز بارونی95 دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ جدید96 دانلود آهنگ جدبد دانلود آهنگ عاشقانه آهنگ میگن امشب بارون میـاد نمیتونم ببینمت اگه یه بار سیلم بیاد بازم میـخوام ببینمت اگه بگن نه نمیخوای ولی بیا ببینمت آهنگ ستاره ی عشـق منی نمیذارم بچینــنت دانلود آهنگ عاشقانه96 دانلود آهنگ مهسا غمگین دانلود آهنگ میگن بارون میا دانلود آهنگ شب های بارونی دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو