loading...

My Songs

متن آهنگ  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  ,دانلود آهنگ  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  با کیفیت 320,کد آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 191 پنجشنبه 15 آذر 1397

متن آهنگ  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  ,دانلود آهنگ  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  حمید عسکری نزار بمونم تو کما  ,دانلود آهنگ جدید  حمید عسکری نزار بمونم تو کما ,متن آهنگ,

خیلی وقته نفساتو کم دارم

واسه من آخه مثه تو کی میشه

آخه کی مثل تو پاک و مهربون

واسه من مثل فرشته ها میشه

 

تو یه احساس عجیبی که برام

معنی سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام

تو برام یه عشق با شرافتی

نزار بمونم تو کمابه قلب من نفس بده

زندگی مو فقط چشات به من میتونه پس بده

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستمو بگیر هرچی بخوای همون میشم

http://btab74.rozblog.com/post/13

برای دانلود کلیک کنید








برچسب ها متن آهنگ حمید عسکری نزار بمونم تو کما دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید عسکری نزار بمونم تو کما دانلود آهنگ حمید عسکری نزار بمونم تو کما با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری نزار بمونم تو کما دانلود آهنگ جدید حمید عسکری نزار بمونم تو کما متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو