loading...

My Songs

باورم نميشه ديگه ، تو کنارمن نباشيبزني به زير حرفات بري و ازم جداشي باورم نميشه دنيات همه نيرنگ و دروغه توي قلب من تو بودي توي قلب تو شلوغهخيلي بي تو خيلي اروم گريه ميکنم تو بارونهم من و هم اسمونم تنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 112 سه شنبه 14 خرداد 1398

باورم نميشه ديگه ، تو کنارمن نباشي
بزني به زير حرفات بري و ازم جداشي

باورم نميشه دنيات همه نيرنگ و دروغه
توي قلب من تو بودي توي قلب تو شلوغه

خيلي بي تو خيلي اروم گريه ميکنم تو بارون
هم من و هم اسمونم تنگ شده واست دلامون

فکرشم نکرده بودم اين روزا پيشم نباشي
چه گناهي سر زد از من بري و ازم جداشي؟



باورم نميشه روزام بدون تو سپري شه
اونيکه واسش ميمردم بره مال ديگري شه

يه روز خوشي ندارم ، خوشي هام ديگه تباهه
اونيکه واسم عزيزه ، يه کلاغه رو سياهه

خيلي بي تو خيلي اروم گريه ميکنم تو بارون
هم من و هم اسمونم تنگ شده واست دلامون

فکرشم نکرده بودم اين روزا پيشم نباشي
چه گناهي سر زد از من بري و ازم جداشي







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ باورم نمیشه از ایمان غلامی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول باورم نمیشه از ایمان غلامی باورم نمیشه از ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ باورم نمیشه از ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل باورم نمیشه از ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید باورم نمیشه از ایمان غلامی دانلود آهنگ بیکلام باورم نمیشه از ایمان غلامی دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو