loading...

My Songs

دلم طاقت بیار ایــن غـم بی وفایی رودیگه یادم نیــار روزای آشنــایی رودلم غصه نخــور بــذار بره بذار برهاونم یه بی وفـــا بود که فقط مسافرهسهم منو تو شده از او فقط یه خاطرهبی وفاعیبــــی نداره برو من خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 391 جمعه 17 خرداد 1398

دلم طاقت بیار ایــن غـم بی وفایی رو
دیگه یادم نیــار روزای آشنــایی رو
دلم غصه نخــور بــذار بره بذار بره
اونم یه بی وفـــا بود که فقط مسافره
سهم منو تو شده از او فقط یه خاطره

بی وفا
عیبــــی نداره برو من خدایی دارم
دیگه تمــومه کارم بذار بـــرو گریه نکن کنارم


بی وفا
عیبی نداره برو بذار بسوزم به پات
بذار بمیرم برات حلالم کن اگه بدی کردم باهات

 

تو رفتـــی امـا یـــادت بمــــونه
هنوز همونم یه عاشق دیوونه
تو رفتی اما من هنوز همـــونم
هنـــوز بیاد عشق تو میخـــونم







برچسب ها دانلود آهنگ بی وفا از ایمان استار با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ بی وفا از ایمان استار کد آهنگ پیشواز همراه اول بی وفا از ایمان استار دانلود آهنگ جدید ایرانی بی وفا از ایمان استار کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی وفا از ایمان استار دانلود آهنگ بیکلام بی وفا از ایمان استار Download Music دانلود آهنگ جدید بی وفا از ایمان استار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو