loading...

My Songs

همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدمتو مهربون ترینی عاشقه خنده هات شدمانگار یه آدم دیگم وقتی میشینی روبرومدنیارو زیبا میکنی وقتی نگاه میکنی تو رومخیال داشتنت منو گرمو دیوونه میکنهببین دلم همش داره تورو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 186 جمعه 17 خرداد 1398

همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم
تو مهربون ترینی عاشقه خنده هات شدم
انگار یه آدم دیگم وقتی میشینی روبروم
دنیارو زیبا میکنی وقتی نگاه میکنی تو روم


خیال داشتنت منو گرمو دیوونه میکنه
ببین دلم همش داره تورو بهونه میکنه
قول بده بیشتر از خودم کسی واسه تو نمیره
نمیذارم کسی بیاد جاتو تو قلبم بگیره
تا دنیا دنیاست دلم باهاته
اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمق اون سکوتت


وقتی دلم منتظره شنیدن صداته
تا دنیا دنیاست دلم باهاته
اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمق اون سکوتت
وقتی دلم منتظره شنیدن صداته

♫♫♫

روزی صد بار نشستن خنده هاتو دیدن
ته آرزومه تورو نفس کشیدن
توام مثل منی خیلی نه یکمی
اما نمیذارم یه وقت ازم تو دل بکنی

خیال داشتنت منو گرمو دیوونه میکنه
ببین دلم همش داره تورو بهونه میکنه
قول بده بیشتر از خودم کسی واسه تو نمیره
نمیذارم کسی بیاد جاتو تو قلبم بگیره

تا دنیا دنیاست دلم باهاته
اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمق اون سکوتت
وقتی دلم منتظره شنیدن صداته
تا دنیا دنیاست دلم باهاته
اون دلی که عاشقه خنده هاته
چقد قشنگه عمق اون سکوتت
وقتی دلم منتظره شنیدن صداته

ترانه سرا : سپیده سوری







برچسب ها دانلود آهنگ جدید همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم دانلود آهنگ همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم دانلود آهنگ بیکلام همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ همونی که میخواستی دیوونه ی نگات شدم Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو