loading...

My Songs

دانلود آهنگ جدید مادر با صدای آرش فلاحت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰   Arash falahat Madar New Music Download ,    دانلود اهنگ مدیون تو هستم مادرم,    دانلود آهنگ آرش فلاح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1164 شنبه 18 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید مادر با صدای آرش فلاحت با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

 

Arash falahat Madar New Music Download


,    دانلود اهنگ مدیون تو هستم مادرم
,    دانلود آهنگ آرش فلاحت مادر
,    اهنگ ارش فلاحت مادر
,    آهنگ مادر از آرش فلاحت
,    تو اکسیژن خالصی مادرم الهی به قربون چشات برم
,    دانلود اهنگ مادر از ارش فلاحت
,    اهنگ نفس کم میارم بدون تو من تو مثل هوایی
,    فیلم نفس کم میارم بدون تو من
,    دانلود آهنگ مادر

,   


 

دلم واسه لالایی هات تنگ شده اگه میشه واسم لالایی بخون
بازم دست بکش رو سرم مادرم اگه میشه چند لحظه پیشم بمون
نفس کم میارم بدون تو من تو مثل هوایی واسه این دلم
تو اکسیژن خالصی مادرم الهی به قربون چشمات برم
مدیون تو هستم من این زندگیمو میریزم به پاهات به خدا من همه چیمو
آره بند نفس من به نفسای تو میدونی میمیرم همه جوره من برای تو

گذاشتی همه عمرتو پای من تا من پا بگیرم واسه زندگی
گذاشتی همه جونتو واسه من اینه معنی عشق و دیوونگی
تو رو میپرستم با جون و دلم تو تنها بت رو زمینی واسم
میمیرم واسه عطر آغوش تو به جون دو چشمون نازت قسم
مدیون تو هستم من این زندگیمو میریزم به پاهات به خدا من همه چیمو
آره بند نفس من به نفسای تو میدونی میمیرم همه جوره من برای تو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://mynextmelody.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مدیون تو هستم مادرم دانلود آهنگ آرش فلاحت مادر اهنگ ارش فلاحت مادر آهنگ مادر از آرش فلاحت تو اکسیژن خالصی مادرم الهی به قربون چشات برم دانلود اهنگ مادر از ارش فلاحت اهنگ نفس کم میارم بدون تو من تو مثل هوایی فیلم نفس کم میارم بدون تو من دانلود آهنگ مادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو