loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس,    دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس فوق العاده,    دانلود تک آهنگ های مهدی جهانی,    دانلود آهنگ جدید و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 سه شنبه 18 دی 1397


,    دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس
,    دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس فوق العاده
,    دانلود تک آهنگ های مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیشمس و مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس تابستون
,    دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس اروم اروم
,    دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی عادت کردم
,    دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی و علیشمس دلم مجنونه
,    دانلود آهنگ های مهدی جهانی

,   

متن آهنگ مهدی جهانی تنها تر از من

 

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دید و از پیش من رفت

من مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر بارون

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

♫♫♫

واست تموم شد این عشق جنون شد بالم شکست و بی آسمون شد

من مست و حیرون تنها و داغون دلتنگ میبارم همراه بارون

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

http://nicmusic.net/1397/08/tanhatar-az-man/

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس فوق العاده دانلود تک آهنگ های مهدی جهانی دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیشمس و مهدی جهانی دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس تابستون دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس اروم اروم دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی عادت کردم دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی و علیشمس دلم مجنونه دانلود آهنگ های مهدی جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو