loading...

My Songs

  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ Mp3 مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم,دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم بیکلام,دانلود ریمیکس مهدی منافی به نام عاشقتم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 385 پنجشنبه 30 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ Mp3 مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم,دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم بیکلام,دانلود ریمیکس مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم,دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم,کد پیشواز همراه اول مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم ,دانلود آهنگ نایاب,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,Download New Music,کد پیشواز ایرانسل مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم کیفیت 320,متن آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم ,دانلود آهنگ درخواستی,

دانلود اهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم

 

 

 

 

عاشقتم خواسته دلم دلبری نکن واسه

دلم آسه برو آسه بیا میدونی روت حساسه دلم ♫♪♭
یه حسی داره چشمات تا میبینمش میره ♫♪♭

دلم عاشقونه بی بهونه فقط بمون واسه دلم ♫♪♭
یه جوری میخوامت که هیچ وقت با دلت ♫♪♭

 

بد نمیشم افتادم تو دامت اونجوری که دلت خواسته میشم ♫♪♭
شدم خرابت همه زندگیمو پا تو ♫♪♭

میدم عاشقونه بی بهونه بگو که میمونی پیشم ♫♪♭
یجوری میخوامت که هیچ وقت با دلت ♫♪♭

بد نمیشم افتادم تو دامت اونجوری که دلت خواسته میشم

 

 

https://upmusics.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ Mp3 مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم بیکلام دانلود ریمیکس مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم کد پیشواز همراه اول مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم دانلود آهنگ نایاب دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم Download New Music کد پیشواز ایرانسل مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم کیفیت 320 متن آهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم دانلود آهنگ درخواستی دانلود اهنگ مهدی منافی به نام عاشقتم واسه دلم دلبری نکن واسه دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو