loading...

My Songs

, , دانلود آهنگ شکیلا بنام لالایی , دانلود اهنگ شکیلا لالالا , دانلود اهنگ لایی لایی از شکیلا , دانلود آهنگ آخرین کوکب از شکیلا با لینک مستقیم , آهنگ آخرین کو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1417 دوشنبه 10 تیر 1398

  تو خاموشی خونه خاموشه                                     شب اشفته ؛ گل فراموشه                                  بخواب کامشب ؛ پشت این روزن                                       شب کمین کرده روبروی من                                     تب الوده ؛ تلخ و بی کوکب                                           شب شب غربت                                         شب همین امشب                               لای لایی ؛ من به جای تو شکستم                               تو نبودی من به سوگ من نشستم                      

             از ستاره تا ستاره گریه کردم                                   از همیشه تا دوباره گریه کردم                                       لا لا لا لا اخرین کوکب                                      لباس رویا بپوش امشب                                       لا لا لا لا ای تن تبدار                                   اشکامو از رو گونه هام بردار                                        لا لا لا لا سایه بیدار                                   دست مهتاب دست من بسپار                                                           لای لایی من به جای تو شکستم                                                                          تو نبودی.

 

https://www.cloob.com







برچسب ها دانلود آهنگ شکیلا بنام لالایی دانلود اهنگ شکیلا لالالا دانلود اهنگ لایی لایی از شکیلا دانلود آهنگ آخرین کوکب از شکیلا با لینک مستقیم آهنگ آخرین کوکب شکیلا ویکی صدا دانلود آهنگ تو خاموشی شکیلا با لینک مستقیم اهنگ تو خاموشی فراموشی از شکیلا دانلود اهنگ لالالالا ای تن تب دار دانلود موزیک ویدیو آخرین کوکب شکیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو