loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ دلم میگه طاقت نداره,    دانلود اهنگ دلم دیگه طاقت نداره,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره,    دانلود اهنگ ح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 182 پنجشنبه 20 تیر 1398


,    دانلود اهنگ دلم میگه طاقت نداره
,    دانلود اهنگ دلم دیگه طاقت نداره
,    دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره
,    دانلود اهنگ حدی داره دل بردن
,    دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
,    شهاب مظفری دلم دیگه طاقت نداره
,    دلم دیگ طاقت نداره داره کم میاره
,    دانلود اهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن
,    آهنگ دلم دیگ طاقت نداره

 

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن
دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن با لینک مستقیم

میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مث تو داشته باشه مگه چیری میخواد
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره

 

 

rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ دلم میگه طاقت نداره دانلود اهنگ دلم دیگه طاقت نداره دانلود آهنگ دلم دیگه طاقت نداره داره کم میاره دانلود اهنگ حدی داره دل بردن دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره شهاب مظفری دلم دیگه طاقت نداره دلم دیگ طاقت نداره داره کم میاره دانلود اهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن آهنگ دلم دیگ طاقت نداره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو