loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ یه جورایی خاص امیر علی,    اهنگ امیر علی یه جورای خاص,    اهنگ یه جورایی خاص,    دانلود اهنگ امیرعلی یه جورایی خاص, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 130 پنجشنبه 20 تیر 1398


,    دانلود آهنگ یه جورایی خاص امیر علی
,    اهنگ امیر علی یه جورای خاص
,    اهنگ یه جورایی خاص
,    دانلود اهنگ امیرعلی یه جورایی خاص
,    اهنگ یه جورایی خاص احساس میکنم
,    دانلود اهنگ های امیر علی
,    دانلود آهنگ یه روز خاص
,    اهنگ امیر علی یه روز از تو رد میشم
,    اهنگ امیر علی تو یعنی من

 

متن آهنگ امیر علی یه جورایی خاص

 

یه جورایی خاص احساس میکنم که قلب تو مهیاست

واسه دل بستن به این همه احساس چه زیباست

یه جورایی ما دو تا پا به پای هم میریم به سمت رویا

نمیتونه سد کنه راهمونو حتی غم دنیا

نکنه عشقم عوض شه غیر تو ندارم هیچی

نکنه خسته بشی یه روزی از من

تو بی من واسه ی من یعنی مردن

یه روز نگی دوسم نداری دستامو خالی بذاری

یا بذاری منو تو چشم انتظاری … میمیرم تنهام بذاری

♫♫♫ 

یه جوری خاص احساس میکنم که قلب تو مهیاست

واسه دل بستن به این همه احساس چه زیباست

یه جورایی ما دو تا پا به پای هم میریم به سمت رویا

نمیتونه سد کنه راهمونو حتی غم دنیا

نکنه عشقم عوض شه غیر تو ندارم هیچی

نکنه خسته بشی یه روزی از من

تو بی من واسه ی من یعنی مردن

یه روز نگی دوسم نداری دستامو خالی بذاری

یا بذاری منو تو چشم انتظاری … میمیرم تنهام بذاری

یه جورایی خاص احساس میکنم که قلب تو مهیاست

واسه دل بستن به این همه احساس چه زیباست

یه جورایی ما دو تا پا به پای هم میریم به سمت رویا

نمیتونه سد کنه راهمونو حتی غم دنیا

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

https://nicmusic.net/

 







برچسب ها دانلود آهنگ یه جورایی خاص امیر علی اهنگ امیر علی یه جورای خاص اهنگ یه جورایی خاص دانلود اهنگ امیرعلی یه جورایی خاص اهنگ یه جورایی خاص احساس میکنم دانلود اهنگ های امیر علی دانلود آهنگ یه روز خاص اهنگ امیر علی یه روز از تو رد میشم اهنگ امیر علی تو یعنی من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو