loading...

My Songs

  حومه بلمرونم نغمه ساز کارونمهمصدای امواجم عاشقانه میخونمبر دگ دلم سازم گم گم دلم تنبکچاره غمم باده مزه می ام خارک“کر”عروسی که میشه بساطمون جورهصدای طبله و رباب و تنبورهعروسی که میش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1463 یکشنبه 06 مرداد 1398

 

حومه بلمرونم نغمه ساز کارونم
همصدای امواجم عاشقانه میخونم
بر دگ دلم سازم گم گم دلم تنبک
چاره غمم باده مزه می ام خارک
“کر”
عروسی که میشه بساطمون جوره
صدای طبله و رباب و تنبوره
عروسی که میشه بساطمون جوره
صدای طبله و رباب و تنبوره
گروه کولی ها به رقص و آوازن

http://www.mehroyad.ir

بساط ما بساط شادی و شوره
عروسی که میشه بساطمون جوره
بساط ما بساط شادی و شوره
عروسی که میشه بساطمون جوره

عروسی که میشه بساطمون جوره
صدای طبله و رباب و تنبوره
گروه کولی ها به رقص و آوازن
بساط ما بساط شادی و شوره
عروسی که میشه بساطمون جوره
بساط ما بساط شادی و شوره
عروسی که میشه بساطمون جوره
“شماعی زاده”
حومه بلمرونم نغمه ساز کارونم
همصدای امواجم عاشقانه میخونم
بر دگ دلم سازم گم گم دلم تنبک
چاره غمم باده مزه می ام خارک

نه شراب بهشتی که قطره های بارون
به من تشنه بهتر مثل زلال کارون
تو تابستون کارون چون زنی دل فریبه
شماها رو می کشونه سوی وصال کارون
هنگام شنا مثل یه دست و پاچلفتی
به پا به مسیر دهن کوسه نیفتی
به هنگام شنا مثل یه دست و پاچلفتی
به پا به مسیر دهن کوسه نیفتی
گفتم به تو حرفای دل عاشقمو نگی که نگفتی
“کر”
عروسی که میشه بساطمون جوره
صدای طبله و رباب و تنبوره
عروسی که میشه بساطمون جوره
صدای طبله و رباب و تنبوره
گروه کولی ها به رقص و آوازن
بساط ما بساط شادی و شوره
عروسی که میشه بساطمون جوره
بساط ما بساط شادی و شوره
عروسی که میشه بساطمون جوره







برچسب ها دانلود آهنگ بساطمون جوره دانلود موزیک ویدیو عروسی که میشه بساطمون جوره دانلود ریمیکس آهنگ عروسی شماعی زاده دانلود اهنگ عروسی که میشه از شماعی زاده دانلود آهنگ نغمه ساز کارون شماعی زاده دانلود آهنگ عروسی شماعی زاده با کیفیت 320 دانلود آهنگ حسن شماعی زاده به هنگام شنا دانلود اهنگ بندری عروسی شماعی زاده دانلود اهنگ هنگام شنا مثل یه دست وپاچلفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو