loading...

My Songs

  متن آهنگ یار دوردونه نیما شمشادی ….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ ….. یار دردونه یکی‌ یکدونه هیشکی نمی تونه اینجوری عاشقم باشه /♪/ مگه می تونه دل دیوونه بدجوری تورو دوست نداشته باشه /♪

♥حسـ ــین♥ بازدید : 177 چهارشنبه 09 مرداد 1398

 

متن آهنگ یار دوردونه نیما شمشادی

….. ♬♪♪♪ 🎵🎶🎵 ♪♪♪♬ …..

یار دردونه یکی‌ یکدونه هیشکی نمی تونه اینجوری عاشقم باشه /♪/ مگه می تونه دل دیوونه بدجوری تورو دوست نداشته باشه /♪/ این‌ دلم رو تو خیلی حساسه آخه عشقم به دلت یجورایی خاصه /♪/ حسمون جوره چشم بد دوره آره قلبم‌ روی تو خیلی وسواسه /♪/ دل من‌درگیره اون‌ چشای تو‌ شد ببین‌ احساساتم‌ همش برای تو شد

 

 

دیگه دست من‌نیست از تو دست بردارم /♪/ تو خودت می‌دونی چقد دوست دارم ♬♪
ستاره بارون کن شبای آسمونمو /♪/ من به تو مدیونم عمر‌دوباره مو ♬♪
به تو که فک می کنم قلبم می‌لرزه /♪/ خنده های تو برام به یه دنیا می ارزه ♬♪
تویی تنها ترین عشق من روی زمین /♪/ من یه دیوونه ام دوست دارم فقط همین ♬♪
صبح‌تا شب پای عشق تو می شینم /♪/ همه دنیا رو تو چشمای تو می بینم ♬♪

https://sevilmusic.com/article/2996/

 







برچسب ها دانلود ریمیکس نیما شمشادی یار دوردونه دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز نیما شمشادی یار دوردونه برای ایرانسل دانلود آهنگ نیما شمشادی یار دوردونه با کیفیت 320 متن آهنگ نیما شمشادی یار دوردونه دانلود آهنگ جدید نیما شمشادی یار دوردونه لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 98 دانلود آهنگ های مجاز ایرانی دانلود آهنگ نیما شمشادی یار دوردونه دانلود آهنگ بی کلام نیما شمشادی یار دوردونه کد آهنگ پیشواز نیما شمشادی یار دوردونه برای همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو