loading...

My Songs

کد آهنگ پیشواز همراه اول کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,اکورد آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 351 سه شنبه 01 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,اکورد آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر ریمیکس Remix,دانلود رایگان اهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,کد آوای انتظار همراه اول کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر کیفیت 320,متن آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر,

کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر

ساقی امشب خود مولاست پیمونه دستای مادر

رو لب تموم عالم بوده از قدیم ندیما

فاطمست برای حیدر حیدره برای زهرا

هرجا ذکر علی باشه فاطمه قرار نداره

فاطمه علی سرشته علی فاطمه تباره

حضرت مولا یه عمره پدری کرده برامون

خدا برکت داده که هست نمکش تو سفره هامون

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این آهنگ در آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بعد از این مادر غریب نیست دستور حضرت مولاست

تو نجف یه صحنی برپا به نام حضرت زهراست

اونی که نامه به دسته غریب و آشنا میده

فاطمه از نجف هر شب برات کربلا میده

الهی دم محرم صحن هیئت بشه غوغا

بشنویم جمعه شبی رو روضه از حضرت زهرا

http://xnice.rzb.ir/post/777







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر اکورد آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر کد آهنگ پیشواز ایرانسل کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر کد آوای انتظار همراه اول کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر دانلود آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر کیفیت 320 متن آهنگ کنج میخونه شلوغه من شدم غلام حیدر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو