loading...

My Songs

متن آهنگ آخرین طبیب امشب آخرین طبیبم به سراغم اومدهمتن آهنگ امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده امشب آخرین طبیبم به سراغم اومدهبی خبر سر زده امشب اون به دادم اومدهنمی تونم دیگه از گریه چشمام و وا کنمنفس ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 208 دوشنبه 14 مرداد 1398




متن آهنگ آخرین طبیب

امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده

متن آهنگ امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده

امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده

بی خبر سر زده امشب اون به دادم اومده

نمی تونم دیگه از گریه چشمام و وا کنم

نفس های آخرمه عمره من کم اومده


برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

من گنه کارم و شرمنده به درگاه خدا

می دونم جام تو جهنم نمی بخشه مرا

حالا که آخر عمرم طبیبم اومده

می بینم چه ساده بودم این دو روز رفته رو

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

عمره پوشالی به هیچ کسی وفا نمی کنه

درد و رنج امیده اما هیچ دوا نمی کنه

حالا این عمره تو خالی درهاشو بسته به روم

می دونم برام دیگه اون در رو وا نمی کنه

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم
امشب آخرین طبیبم به سراغم اومده

بی خبر رسیده امشب اون به دادم اومده

نمی تونم دیگه از گریه چشمام و وا کنم

نفس های آخرمه عمره من کم اومده

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

من گنه کارم و شرمنده به درگاه خدا

می دونم جام تو جهنم نمی بخشه مرا

حالا که عمره تو خالی درهاشو بسته به روم

می دونم چه ساده باختم این دو روز رفته رو

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید دارم آتیش می گیرم

برید تابوت سیاهم و بیارین دارم از دنیا می رم

رحمتم کنید گناهام و ببخشید
http://www.gap8.ir/yassari-34/











اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو