loading...

My Songs

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی به همراه متن,متن آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود اهنگ جدید,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 223 جمعه 18 مرداد 1398

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی به همراه متن,متن آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود اهنگ جدید,آکورد آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,شعر آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود اهنگ ,تکست آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,تکست اهنگ,کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش AP بنام نالوطی ایرانسل,دانلود موزیک,کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش AP بنام نالوطی همراه اول,دانلود آهنگ زیبای مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی ,دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی بهمراه متن,

 

 

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از مسیح و آرش AP بنام نالوطی

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ نالوطی از مسیح و آرش AP

Download Song By Masih And Arash Ap - Nalooti

***

نالوطی ، گذاشتی پا رو چی؟

دنبال چی بودی توو رابطمون با موچین

بی مرام ، ببین هنوز هم اینورام

ببین نشد که از فکرِ تو درام

بی معرفت ، بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

بی معرفت ، بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

با اینکه میشد باشه جای خالیت

حتی وقتی بودی

انداختم پایین سرمو بازم ، آخرم نموندی

تو میدونستی که این دل چجوری داغونته

نگفته بودی نه که بی مرامی ته قانونته

بی معرفت ، بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

بی معرفت ، بدون که بدم میاد من ازت

با اینکه میتونست رکب نزد

دلم به عشقمون لگد نزد

 ***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.13MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.89MB

 ***







برچسب ها دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی به همراه متن متن آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی دانلود آهنگ mp3 مسیح و آرش AP بنام نالوطی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام نالوطی دانلود اهنگ جدید آکورد آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی شعر آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش AP بنام نالوطی دانلود اهنگ تکست آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی تکست اهنگ کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش AP بنام نالوطی ایرانسل دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز مسیح و آرش AP بنام نالوطی همراه اول دانلود آهنگ زیبای مسیح و آرش AP بنام نالوطی دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی دانلود آهنگ مسیح و آرش AP بنام نالوطی بهمراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو