loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ مهراب ماکت,    دانلود اهنگ جدید مهراب,    دانلود اهنگ مهراب و پاشا ببخش,    دانلود اهنگ مهراب ۹۶,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 653 چهارشنبه 19 دی 1397



,    دانلود آهنگ مهراب ماکت
,    دانلود اهنگ جدید مهراب
,    دانلود اهنگ مهراب و پاشا ببخش
,    دانلود اهنگ مهراب ۹۶
,    دانلود اهنگ مهراب از همه بریدنا
,    اهنگ مهراب جدید 97
,    اهنگ جدید مهراب دلبر
,    دانلود اهنگ مهراب با لینک مستقیم
,    اهنگ مهراب قول میدم

,   

 

 

 

http://www.vaiomusic.org/

 

متن آهنگ جدید مهراب و رضا گردشی به نام پرواز

داستانمون از جایی شروع شد که واسه بمب و ترکش
تک برا ور کشیدیم و رفتیم واسه ارتش
خداحافظی پشت شیشه این اتوبوسو
واسه عشقت فرستان یه بوسو
پره دوده هوا بوی اسفند رو اتیش
مادرا دلتنگن مثل اسفند رو اتیش
من واسه ناموس همه از ناموسم گذشتم
وصیت میکنم اگه رفتم و برنگشتم
بسوزونید همه خاطراتو باعشق
حلالیت بطلبید از همه با خواهش
مامان اگه از طرفم نرسید نامه
بدون پسرت دیگه شهید گمنامه – وایو موزیک
مامان بگو پیش خدام عشقم پای من نسوزه
کادو بخر واسش همون لباسه عروسه
بگو اون که میخواستش الان زیر خاکه
وجدانش هم راحت حسابم پاکه پاکه
عکسمونو دارم درست روی جیب چپم
درست روی قلبمیا تنها تویی غمم
یادگارم سر در شهر روی عکسی از این جوون
حلالم کن اگه مهرابت تا اخرش نموند
به بچت بگو که عموت مسافرت رفته
یه روز دو روز هزارو یک هفته
بگو سراغمو نگیره حتی فهمید اگه مردم
با اینکه دلتنگ میشم قسم به لبای پژمردت
بگو عکس عمو مهرابو هنوز دارمش
بگو دیگه مرد خونه تویی دلدار مادرت
انگشترم تو گردنم کناره پلاکه – وایو موزیک
تنها امید خداست و مشتی از این خاکه
رو سرم یه یاحسین و رو سینم یه عکسه
راه طولانی شده یا پوتینم برعکسه
هر چی خاطره داریم ازم اتیش بزنین
امشب مهراب میمیره خونش میجوشه از زمین
میرم ولی درددلامو تو این نامه مینویسم
یادگاری از دل خستم یه پلاکه و چشای خیسم
دیگه هیشکی بعد تو عشقم سر قبرم گل نمیاره
گلوله ها قلبمو امشب میکنن پاره پاره
اسمونم دلش گرفته انگار میخواد بارون بباره
بعد امشب دیدن عکسام توی چشمات گریه میاره
خاطراتم میاد سراغت به خاطرت چیکار کردم
دیگه دیره من زیر خاکم وصیت اخرو کردم
مامان لحظه پروازه سنگر گرفتن
بی ناموسا ده به یک دورمو گرفتن
اونجام هواش مثل اینجاس بارون میباره
تیر گلوله ترکش و خمپاره
ناموس پرستم اخه بابا یادم داده
میگفت دنیات بسوزه اخرت اباده
من مهرابم پسری از دل زور خونه
پسری از جنس دمبل کباده – وایو موزیک
مامان رفتارت بعد من سرد نشه با عشقم
توی نامه راجبش چند خط نوشتم
مامان حلالم کن تو رو به خاک اقام قسم
گریه نکنیا مامان دردت به سرم
یه سربند یا زهرا و خرابه های شام
من کیو باید ببینم اگه دنیا رو نخوام
مامان هر قدم که زندم از دعاته پشتم
مامان دیگه خداحافظ  رفتم بیخ ریش دشمن
این گلوله ها به جای بوسه هات رو تنم
بزار اوار شن روی سرم من که حرفی نمیزنم
بزار پرواز کنم امشب میون این همه عاشق
قصد مرده گل گلایله نه گل شقایق
یه کاغذ خونی یه وصیت این شده کارمون
خداحافظ عشقم اخرین نگاهه به اسمون
من اینجا جون میدم تا تو راحت بخوابی
الله و اکبر داد بزن عاشق مهرابی
نه میخوام که برگردم نه میخوام که تنها شم
فقط مواظبش باش اون یادگار داداشه
یادگاری از دل بی پولی از دل عاشقی
عشقم هنوز برام مثل گل شقایقی – وایو موزیک
به اندازه موهای سرم دل شکسته دیدم
به این گلوله ها قسم من از زندگی بریدم
یه جنازه رو زمین با چشای کاسه خون انا لله و انا الیه راجعون
میرم ولی دردلامو توی این نامه مینویسم
یادگاری از دل خستم یه پلاکه و چشای خیسم
دیگه هیشکی بعد تو عشقم سر قبرم گل نمیاره
گلوله ها قلبمو امشب میکنن پاره پاره
اسمونم دلش گرفته انگار میخواد بارون بباره
بعد امشب دیدن عکسام توی چشمات گریه میاره
خاطراتم میاد سراغت به خاطرت چیکار کردم
دیگه دیره من زیر خاکم وصیت اخرو کردم

_

بازنویسی تکست : Nastaran

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ مهراب ماکت دانلود اهنگ جدید مهراب دانلود اهنگ مهراب و پاشا ببخش دانلود اهنگ مهراب ۹۶ دانلود اهنگ مهراب از همه بریدنا اهنگ مهراب جدید 97 اهنگ جدید مهراب دلبر دانلود اهنگ مهراب با لینک مستقیم اهنگ مهراب قول میدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو