loading...

My Songs

,    دانلود آهنگ وقتی گفتی تورو نمیخوام,    دانلود آهنگ چشمای گریون دستای خسته با کیفیت 320,    دانلود آهنگ قدیمی تو نمیدونی من چی کشیدم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 163 جمعه 29 شهریور 1398




,    دانلود آهنگ وقتی گفتی تورو نمیخوام
,    دانلود آهنگ چشمای گریون دستای خسته با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ قدیمی تو نمیدونی من چی کشیدم
,    دانلود آهنگ تو نمیدونی من چی کشیدم از ارغوان
,    آکورد آهنگ تو نمیدونی از پسران آفتاب
,    اهنگ سان بویز تو نمیدونی
,    اهنگ چشمای گریون بنیامین
,    تو نمیدونی من چی کشیدم یاسر محمودی
,    دانلود موزیک ویدیو تو نمیدونی پسران آفتاب

تو نمیدونی من چی کشیدم وقتی که گفتی تو رو نمیخوام

باور ندارم که دیگه نیستی حالا تو رفتی من اینجا تنهام

یه شوخی بودو یه قصه تلخ وقتی که گفتی تو رو نمیخوام

خیال میکردم میخوای بترسم شاید هنوزم باور نکردم

چشمای گریون دستای خسته ، دوری چشمات منو شکسته

رنگ اون چشات چشای سیات زنجیر دلت دستامو بسته

شاید یه حسود چشممون زده بگو کی مارو تنهایی دیده

ولی میدونم تو آسمونا قصه مارو یکی شنیده

دانلود آهنگ شاید یه حسود چشممون زده از پسران آفتاب

تو باور نکن هرکی بهت گفت پیشت میمونم پیشت میمونم

باور ندارم که دیگه نیستی تا ته دنیا از تو میخونم

چشمای گریون دستای خسته دوریه چشمات منو شکسته

رنگ اون چشات چشمای سیات زنجیر دلت دستامو بسته

****

تو نمیدونی من چی کشیدم وقتی که گفتی تو را نمیخوام

باور ندارم که دیگه نیستی حالا تو رفتی من اینجا تنهام

یه شوخی بودو یه قصه تلخ وقتی که گفتی تورو نمیخوام

خیال میکردم میخوای بترسم شاید هنوزم باور نکردم

چشمای گریون دستای خسته دوری چشمات منو شکسته

رنگ اون چشات چشای سیات زنجیر دلت دستامو بسته

شاید یه حسود چشممون زده بگو کی مارو تنهایی دیده

ولی میدونم تو آسمونا قصه مارو یکی شنیده

https://newsong.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت خوب







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی گفتی تورو نمیخوام دانلود آهنگ چشمای گریون دستای خسته با کیفیت 320 دانلود آهنگ قدیمی تو نمیدونی من چی کشیدم دانلود آهنگ تو نمیدونی من چی کشیدم از ارغوان آکورد آهنگ تو نمیدونی از پسران آفتاب اهنگ سان بویز تو نمیدونی اهنگ چشمای گریون بنیامین تو نمیدونی من چی کشیدم یاسر محمودی دانلود موزیک ویدیو تو نمیدونی پسران آفتاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو