loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ من میدونم که حرفات دروغه فریبه,    دانلود اهنگ حبیب اون نگاه قشنگت فریب دروغه,    دانلوداهنگ میدونم دروغه دروغه دروغه,    ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1352 جمعه 29 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ من میدونم که حرفات دروغه فریبه
,    دانلود اهنگ حبیب اون نگاه قشنگت فریب دروغه
,    دانلوداهنگ میدونم دروغه دروغه دروغه
,    اهنگ حرفات دروغه میدونم
,    دانلود آهنگ میدونم دروغه دروغه دروغه دلت تنگه اما میدونم دروغه
,    دانلود موزیک ویدیو دروغ حبیب
,    دانلود اهنگ حبیب دروغه
,    اهنگ ولی من میدونم که حرفات دروغه
,    دانلود اهنگ دلت تنگه اما میدونم دروغه

 

اما تو امروز دست هات تو دست یار غریبه ست فردا میدونم چشمات اسیر چشم های مست هزار دیگه ست

حرفات می دونم همش دروغه

من میدونم که حرفات دروغه فریبه اون نگاه قشنگت فریبه دروغه

تو می گفتی که با من میمونی که با من می خونی قصه ی عشق و رویا تمومش دروغه فریبه دروغه

اما تو امروز دست هات تو دست یار غریبه ست فردا میدونم چشمات اسیر چشم های مست هزار دیگه ست

حرفات می دونم همش دروغه

من میدونم که حرفات دروغه فریبه اون نگاه قشنگت فریبه دروغه

تو می گفتی که با من میمونی که با من می خونی قصه ی عشق و رویا تمومش دروغه فریبه دروغه

اما تو امروز دست هات تو دست یار غریبه ست فردا میدونم چشمات اسیر چشم های مست هزار دیگه ست

حرفات می دونم همش دروغه

https://persianfa.com

دانلود







برچسب ها دانلود اهنگ من میدونم که حرفات دروغه فریبه دانلود اهنگ حبیب اون نگاه قشنگت فریب دروغه دانلوداهنگ میدونم دروغه دروغه دروغه اهنگ حرفات دروغه میدونم دانلود آهنگ میدونم دروغه دروغه دروغه دلت تنگه اما میدونم دروغه دانلود موزیک ویدیو دروغ حبیب دانلود اهنگ حبیب دروغه اهنگ ولی من میدونم که حرفات دروغه دانلود اهنگ دلت تنگه اما میدونم دروغه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو