loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ محلی دلم دریای خونه,    دانلود اهنگ دلم دریای خونه لری,    آهنگ دلم دریای خونه لری,    دانلود اهنگ لری دلوم دریای خونه,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4239 دوشنبه 01 مهر 1398




,    دانلود اهنگ محلی دلم دریای خونه
,    دانلود اهنگ دلم دریای خونه لری
,    آهنگ دلم دریای خونه لری
,    دانلود اهنگ لری دلوم دریای خونه
,    دلم دریای خونه زیگلری
,    آهنگ لری دلوم دریای خونه
,    خدایا مو دلی گم کرده دارم تو دنیا دلبری گم کرده دارم
,    دانلود اهنگ محلی خدایا از سفر یارم نیومد
,    دلم دریای خونه شقایق

,   


 

 

http://nakaman1.ir/72186/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B2%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2.html

بزن تار که دلم دریای خونه

کارش از عشق گذشته و جنونه

بزن تار که دلم دریای خونه کارش از عشق گذشته و جنونه

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

بزن تارو که دارد سینه سوزه بگو این عاشقی این دل بسوزه

بمیره دل چه آورده به روزم باید تا کی تو آتیشت بسوزم

دل زار مرا 

چه شب هایی که سر شد از خیالش شبا از اشک چشام خیسه بالش

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

بزن تارو که دارد سینه سوزه بگو این عاشقی این دل بسوزه

بزن تار که دلم دریای خونه کارش از عشق گذشته و جنونه …

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ محلی دلم دریای خونه دانلود اهنگ دلم دریای خونه لری آهنگ دلم دریای خونه لری دانلود اهنگ لری دلوم دریای خونه دلم دریای خونه زیگلری آهنگ لری دلوم دریای خونه خدایا مو دلی گم کرده دارم تو دنیا دلبری گم کرده دارم دانلود اهنگ محلی خدایا از سفر یارم نیومد دلم دریای خونه شقایق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو