loading...

My Songs

,    دانلود اهنگ عشق تو رو ای یارم,    دانلود آهنگ از عشق تو مسعود فردمنش,    دانلود آهنگ مسعود فردمنش همه رفتن,    دانلود آهنگهای قدیمی مسع

♥حسـ ــین♥ بازدید : 355 پنجشنبه 04 مهر 1398



,    دانلود اهنگ عشق تو رو ای یارم
,    دانلود آهنگ از عشق تو مسعود فردمنش
,    دانلود آهنگ مسعود فردمنش همه رفتن
,    دانلود آهنگهای قدیمی مسعود فردمنش
,    دانلود اهنگ شاد فردمنش
,    دانلود آهنگ آرامش مسعود فردمنش
,    بهترین های مسعود فردمنش
,    دانلود دکلمه مسعود فردمنش ای روزگار
,    دانلود آهنگ دکلمه روزگار از مسعود فردمنش

,   

http://nakaman1.ir/1251/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D9%88%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D9%85%D9%86%D8%B4.html

 

همون گوی و همون میدون رخ افسرده دلم گریون

میون دوزخ و برزخ بازم روزای سرگردون

تو مثل طلا نابی بیـــدارت میكنم خوابی

توی تاریكی و غربت روشن مثل مهتابی

تو به فكر آغازی تـــوی رویــــای پروزای

با محبت و با عشق داری دنیامو میسازی

آهنگ جوونی ها از مسعود فردمنش

عشق تو رو ای یارمیدونی به دلـم دارم تو بهاری من پاییز جوونی هامو كم دارم

عشق تو رو ای یارمیدونی به دلـم دارم تو بهاری من پاییز جوونی هامو كم دارم

آهنگ جوونی ها از مسعود فردمنش

عشق تو رو ای یارمیدونی به دلـم دارم تو بهاری من پاییز جوونی هامو كم دارم

عشق تو رو ای یارمیدونی به دلـم دارم تو بهاری من پاییز جوونی هامو كم دارم

آهنگ جوونی ها از مسعود فردمنش

تو بهار گلرنگــــی تورو میكشه دلتنگـــی

تو همیشه خندونی مثه فرشته میمونی

عشق آشیون داری شوق نام و نشون داری

در جدال با دنیــا صد لشكر قشون داری

دل سر دوراهیه جرمش بی گناهیه

عاشقه ولی مجنون سرگشته و سرگردون…

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ عشق تو رو ای یارم دانلود آهنگ از عشق تو مسعود فردمنش دانلود آهنگ مسعود فردمنش همه رفتن دانلود آهنگهای قدیمی مسعود فردمنش دانلود اهنگ شاد فردمنش دانلود آهنگ آرامش مسعود فردمنش بهترین های مسعود فردمنش دانلود دکلمه مسعود فردمنش ای روزگار دانلود آهنگ دکلمه روزگار از مسعود فردمنش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو