loading...

My Songs

,    متن آهنگ بعد از جداییها آن بی وفاییها,    دانلود آهنگ فردا تو می آیی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ هوشمند عقیلی امشب دلم میخواد 320,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 267 سه شنبه 09 مهر 1398


,    متن آهنگ بعد از جداییها آن بی وفاییها
,    دانلود آهنگ فردا تو می آیی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ هوشمند عقیلی امشب دلم میخواد 320
,    دانلود آهنگ هوشمند عقیلی فردا تو میایی اجرا جدید
,    هوشمند عقیلی فردا تو میایی جدید
,    دانلود آهنگ بی کلام فردا تو می آیی
,    دانلود آهنگ فردا تو میایی ورژن جدید
,    دانلود آهنگ هوشمند عقیلی فردا 320
,    امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من آکورد

 

https://nicmusic.net/1394/07/%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%AA%D9%88-%D9%85%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C/

متن آهنگ فردا تو میایی هوشمند عقیلی

 

امشب دلم می خواد تا فردا می بنوشم من
زیباترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق رویت باغچه هامونو صفا دادم
امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم
بعد از گسستن ها آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی
بعد از جداییها آن بی وفاییها
فردا تو میآیی
از خونه ما ناامیدیها سفر کرده
گویا دعاهای من خسته اثر کرده
من روز و شب را می شمارم تا رسد فردا
آن لحظه خوب در آغوشت کشیدنها
امشب دلم می خواد تا فردا می بنوشم من
زیباترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق رویت باغچه هامونو صفا دادم
امشب تا می شد گل توی گلدونها جا دادم
بعد از گسستن ها آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی
بعد از جداییها آن بی وفاییها
فردا تو میآیی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها متن آهنگ بعد از جداییها آن بی وفاییها دانلود آهنگ فردا تو می آیی با کیفیت 320 دانلود آهنگ هوشمند عقیلی امشب دلم میخواد 320 دانلود آهنگ هوشمند عقیلی فردا تو میایی اجرا جدید هوشمند عقیلی فردا تو میایی جدید دانلود آهنگ بی کلام فردا تو می آیی دانلود آهنگ فردا تو میایی ورژن جدید دانلود آهنگ هوشمند عقیلی فردا 320 امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من آکورد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو