loading...

My Songs

,    متن آهنگ علی یاسینی هرجای شهر,    هر جای شهر علی یاسینی,    هرجای شهر علی یاسینی,    اهنگ هرجای شهر علی یاسینی,    متن ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 جمعه 03 آبان 1398


,    متن آهنگ علی یاسینی هرجای شهر
,    هر جای شهر علی یاسینی
,    هرجای شهر علی یاسینی
,    اهنگ هرجای شهر علی یاسینی
,    متن اهنگ هرجای شهرو میگردم
,    آهنگ علی یاسینی هر جای شهر با متن
,    دانلود اهنگ کامل علی یاسینی هرجای شهرو میگردم
,    دانلود اهنگ علی یاسینی هرجای شهرو میگردم
,    دانلود اهنگ هرجای شهرو میگردم

هر جای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم آخر عمرمه اون روز که ازم چشم برداری
الان تو همون خیابونم که با هم راه میرفتیم اگه این آدما میذاشتن تا خود ماه میرفتیم

مگه کل این دنیا چندتا مثله تو داره بیا که این دلم بی تو تنهاست بی کس و کاره

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هر جایی ببر نگهش دار پیشه خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودنه تو نبینم هیچ کسی و دورت

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هر جایی ببر نگهش دار پیشه خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودنه تو نبینم هیچ کسی و دورت

تکست آهنگ هر جای شهر علی یاسینی

نباشی خوابم نمیبره شب چشم باز بیا تو دستات بچه شم باز همه بهم میگن دستت انداخت
تو ببین چند باره میزنی زیر حرفات هی میگی این دفعه فرق داره

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هر جایی ببر نگهش دار پیشه خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودنه تو نبینم هیچ کسی و دورت

منو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هر جایی ببر نگهش دار پیشه خودته
میدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلم خوشه به بودنه تو نبینم هیچ کسی و دورت

**







برچسب ها متن آهنگ علی یاسینی هرجای شهر هر جای شهر علی یاسینی هرجای شهر علی یاسینی اهنگ هرجای شهر علی یاسینی متن اهنگ هرجای شهرو میگردم آهنگ علی یاسینی هر جای شهر با متن دانلود اهنگ کامل علی یاسینی هرجای شهرو میگردم دانلود اهنگ علی یاسینی هرجای شهرو میگردم دانلود اهنگ هرجای شهرو میگردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو