loading...

My Songs

,    ,    متن آهنگ مجید علیپور شبی که خاکم میکنن,    دانلود اهنگ وقتی که خاکم میکنن از مجید علیپور,    آهنگ شبی که خاکم میکنن از مجید علیپور

♥حسـ ــین♥ بازدید : 170 شنبه 04 آبان 1398



,   
,    متن آهنگ مجید علیپور شبی که خاکم میکنن
,    دانلود اهنگ وقتی که خاکم میکنن از مجید علیپور
,    آهنگ شبی که خاکم میکنن از مجید علیپور
,    دانلوداهنگ شبی که خاکم میکنن مجید علیپور
,    شبی که خاکم میکنن بهش بگین اونم بیاد
,    دانلود اهنگ وقتی که تابوت منو به روی دستا میبرین
,    وقتی که خاکم میکنن بهش بگین اونم بیاد
,    اهنگ شبی که خاکم میکنن بهش بگین اونم بیاد
,    دانلود اهنگ وقتی تابوت منو روی دستات میبری

شبی که خاکم می کنن بهش بگین اونم بیاد

بگید که عاشق تو مرد از حرفاتون خوشش میاد

بگید که اون خاک پای غزل خون چشای سیات

شب وروزش سیاه شده باحسرت وداغ چشات...

وقتی تابوت منو،به روی دستا میبرین همراه این جنازه هم یه عکسی از اون ببرین

عکس اون وتابوت من روز وصال مادوتا که زیر قبرستون بشه خونه عشق مادوتا

بهش بگید سنگ دل وپست به ارزوهات رسیدی؟چرا رفتی از دلم؟بعد یه عمری بریدی؟

بگید که عاشق چشات طاقت نیاورد وبرید بگید غمش یه ببر بود که سینه ی منو درید..

وقتی که خاکم میکنن میخوام اونم اینجا باشه جشن وصال مادوتاست هرچیزی روبه راه باشه..

بهش بگید که عاشقت به خواری وعزا نشست الهی بشکنه دلش که قلب من براش شکست..

بهش بگید که شعرمن قصه مردن منه        پرپر شده قلب ودلم تقاص عاشق شدنه...

خدا بگیر تقاصمو از اون دوتا چشم سیاش     زخمی بکن قلب اون خودم میشم نمک براش..

حالا که سنگ قبرمو به روی سینه میزارین  برای من عکس اونو به روی قلبم بزارید..

شاید لاقل تنها عکسش کنارم موندنی شه

میخوام یه شعری بگم که بدجوری خوندنی شه

وقتی که یار من اومد برسر مزار من بهش بگید یه لحظه  ای بخوابه در کنار من

میون زندگی من همدوغمخوار گلم ازش بخواین حرق بزنه باسنگ قلب دل من

 

http://mehrjo2010.blogfa.com/post/122







برچسب ها متن آهنگ مجید علیپور شبی که خاکم میکنن دانلود اهنگ وقتی که خاکم میکنن از مجید علیپور آهنگ شبی که خاکم میکنن از مجید علیپور دانلوداهنگ شبی که خاکم میکنن مجید علیپور شبی که خاکم میکنن بهش بگین اونم بیاد دانلود اهنگ وقتی که تابوت منو به روی دستا میبرین وقتی که خاکم میکنن بهش بگین اونم بیاد اهنگ شبی که خاکم میکنن بهش بگین اونم بیاد دانلود اهنگ وقتی تابوت منو روی دستات میبری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو