loading...

My Songs

,    ,    دانلود اهنگ مهراب حاج علی,    دانلود اهنگ مهراب حاج علی یچی بزن همه چی یادش بیاد,    دانلود اهنگ حاج علی,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 7774 جمعه 21 دی 1397


,   
,    دانلود اهنگ مهراب حاج علی
,    دانلود اهنگ مهراب حاج علی یچی بزن همه چی یادش بیاد
,    دانلود اهنگ حاج علی
,    دانلود اهنگ مهراب حاج علی یچی بزن همچی یادش بیاد
,    دانلود اهنگ مهراب بنام حافظه
,    دانلود اهنگ مهراب حافظه 2
,    آهنگ مهراب حاج علی برو بریم
,    دانلود اهنگ حاج علی برو بریم
,    دانلود اهنگ مهراب دلم تنگه واسه اون چشمات

 

 

متن آهنگ مهراب حافظه

.مهراب

نیستی این شبا تنها چیزی که عذابم میده مرورِ خاطراته
سخته، میدونم سخته حافظه قوی هم خودش یه نوع مجازاته
هزار چرخ دنیا واسه ما پنچره، تو خیره به چشماشی از پشت پنجره
رفتی رفتنت باورم نمیشه، فکر کردی بغضم بشکنه چی میشه
یه روزی از همین روزا زیر این گنبند کبود
جدا کردن دو نفرو چشمای حسود
بغض گرفته این گلومو نمیشه بخونم
معراج افتخار میدی داداش
داغـــونتــر نـــبــود؟
دلم تنگه واسه شبای بیداری
منو فدا کردی هنوزم فدایی داری
مثلا تا میبینن یه کار تو پسته پخش میشه ولی واسه آقا دزده
دیگه مثلا نمیگم اینجا همه چی حتمیه
اصلا بذار دنیا هرجوری که میخواد باشه
معراج بهم میگه غصه نخور بازم بنویس
که دست نوشته هات عکس نوشته هاشه
حاج علی اینو داشته باش
پاک کن حافظه هرچی ازش داری
پاک کن اگه مهرابو دوست داری
پاک کن همه ی خاطراتو پاک کن
تمام خاطرات این دردونه رو پاک کن
دیگه نمیخندم براش خنده هامو پاک کن
جای تیغای خوزنی روِ دست منم پاک کن
بگو کی میده جواب این ضربه هارو
چقدر دعوا کردم با چشمم نبینه عکسارو
اصلا خنده هاشو پاک کن
گریه هاشو پاک کن
بغضاشو پاک کن
اسم منم پاک کن
عشوه هاشو پاک کن
قهراشو پاک کن
دروغاش قشنگ بود دروغاشو پاک کن
مرگ مهراب حافظه مادرمو پاک کن
گریه هاشو پاک کن
نفریناشو پاک کن
دیگه قاطی نمیکنم
غیرتی نمیشم
دیگه به هیشکی نمیگم بی گریه نیمه شب

.رضا شریفی

این روزا ناسازگاری میکرد با دلم
میگفت هرجور که شده باید از این خونه برم
فکر نمیکردم بیاد روزی که سیر بشه ازم
هنوزم دلم باهاته به همون روزا قسم
همیشه میگفتی که یه روز از اینجا میرم
اصلا نمی ترسیدی از آهه بی تاثیرم
اطرافیانت میگن به رفتن عادت داری
دلیل تو هرچی که هست واسه من حرمت داری

.امیر انقلاب

یه تقویمو یه ساعت خیره میشم بدجور
یه ساله که رفتی حساب کردم هرجور
سیصدو شصت و پنج تا شمع چیدم تو خونه
ولی چرا رو همشون لکه های خونه؟
خونه رو خون گرفته یه سالیه رفتی
نیستی کجایی پیش کی نشستی؟
با اینکه نمردی ولی من فاتحتو خوندم
رفتی من همه عکساتو سوزوندم
باز این هوای بارونی منو خاطراتت
من پی تو توهم پیِ عشق و حالت
تو رفتی دیگه ساعت جلو نرفت
وقتی رفتی خونش عشقت دیگه خونه رفت
عذادارت بودم تو زدی و رقصیدی
گریه کردم آروم وقتی بلند میخندیدی
میگن فراموشت کنم ولی نمیتونم
تو الان تو خونشی ولی من هنوز بیرونم

.مهراب

اگه نمیتونی بمونی برو ازم دور باش
بــــــــــرو
نه نمون واسه دلم عاشق مجبور باش
بــــــــــرو
حس هیچی نی دیگه حتی داد زدنم
خاطرات ریختن سرم ندیدی بد زدنم
بــــــــــرو
دیگه مهم نیست کجا میری کجا میای
دیگه مهم نیست صبحا میری شبا میای
دنبال چی میگشتی که پیدا نمیشه
ببین حل کرد خدایی که خدا نمیشه
خیلی دوییدم این شبا که تنها نمونی
بــــــــــرو
برگشتی به کنعانت یوسف من تو با اونی
بــــــــــرو
بگو مهراب میپاچونه دنیاشو ردیِ
د بگو دست نزنه بهت اون بچه کو***نی
بــــــــــرو
واسه ما باکره بود حالا واسه اون بارداره
فهمیدم تو این دنیا فقط واسه ما خار داره
میخوان زمینم بزنن اما نمیتونن خدا به پشتم
خبر ندارن این راهو گرگاشو من کشتم

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128

https://www.newahang.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87/







برچسب ها دانلود اهنگ مهراب حاج علی دانلود اهنگ مهراب حاج علی یچی بزن همه چی یادش بیاد دانلود اهنگ حاج علی دانلود اهنگ مهراب حاج علی یچی بزن همچی یادش بیاد دانلود اهنگ مهراب بنام حافظه دانلود اهنگ مهراب حافظه 2 آهنگ مهراب حاج علی برو بریم دانلود اهنگ حاج علی برو بریم دانلود اهنگ مهراب دلم تنگه واسه اون چشمات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو