loading...

My Songs

,    ,    دانلود ترانه محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم,    ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی,    دانلود ترانه خدایا خود ببین خیل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 107 دوشنبه 02 دی 1398


,   
,    دانلود ترانه محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی
,    دانلود ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم از رضا کرد
,    خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    دانلود ترانه اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم
,    خدایا خود ببین رضا کرد
,    دانلودترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد
,    ترانه خدایا خودت ببین خیلی جوونم
,    دانلود ترانه mp3
,   

خدایا خود ببین خیلی تباهم ، خدایا خود ببین خیلی جوونم

دو سال عمرو در بند زندانم ،دو سال عمرو در بند زندانم ..

خود ندانم چرا زندونیم من ، خود ندانم چرا زندونیم من

حکم من را دهند اعدامیم من حکم من را دهند اعدامیم من ..

روز میشمارم در بند زندون ، روز میشمارم در بند زندون

کی میکشند بالای دارم من دهم خون

کی میکشند بالای دارم من دهم خون

ملاقاتی ندارم از نداری شب خود سر کنم با گریه زاری

شب خود سر کنم با گریه زاری

امیدم نا امیده از زمونه امیدم نا امیده از زمونه

دل من پرخونه اشکم روونه دل من پرخونه اشکم روونه

روز میشمارم در بند زندون ، روز میشمارم در بند زندون

کی میکشند بالای دارم من دهم خون

کی میکشند بالای دارم من دهم خون

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود ترانه محلی خدایا خود ببین خیلی جوونم ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم از عباس بابایی دانلود ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم از رضا کرد خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد ترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد دانلود ترانه اعدامی خدایا خود ببین خیلی جوونم خدایا خود ببین رضا کرد دانلودترانه خدایا خود ببین خیلی جوونم رضا کرد ترانه خدایا خودت ببین خیلی جوونم دانلود ترانه mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو